Gå til innhold

Han vil sjelden ha sex

Anbefalte innlegg

Gjest Latina-80

Har vært sammen med min kjæreste i 9 mnd nå. Sexen sammen er helt fantastisk... når vi først har det. Vi har tydelig forskjellig behov der. Jeg tenner på han bare han kysser meg. Det kan gå en mnd mellom hver gang vi har sex, selv om jeg "prøver" meg ofte. Han sier det ikke har noe med meg å gjøre og at jeg ikke må være så opphengt i det, at livet er mer enn sex. Men hva mener han egentlig? Er ikke i tvil om at denne mannen er glad i meg, men jeg blir utrolig lei meg når jeg blir avvist. Noe jeg kan gjøre? Håper på svar fra dere

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274462-han-vil-sjelden-ha-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har vært sammen i 9 mnd og har sex en gang i mnd?

Jeg er som deg, tenner så fort han er nær meg, vi har vært sammen i 2 år og har sex omtrent hver dag når vi har sjansen...

Jeg mener ikke at man må ha sex hver dag for å ha et godt forhold, men hadde vi hatt sex så sjeldent som du beskriver etter så kort tid så hadde jeg tenkt meg grundig om før jeg fortsatte forholdet - for jeg har vansker med å tro at det vil bedre seg. Dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...