Gå til innhold

Normalt eller er jeg alene???

Anbefalte innlegg

Gjest Tankefullemeg

Jeg var ikke mer enn 5-6 år og skulle overnatte hos naboen som hadde en sønn som var 2 år eldre enn meg. Vi skulle leke doktor og pasient og jeg var naken. Det hele endte med at han slikket meg og jeg kan huske jeg synes det var godt. Nå, i voksen alder, er jeg til min samboers fortvilelse, nesten sykelig opptatt av sex. Er dette en ettervirkning av det som skjedde? Og er det noen andre der ute som har opplevd noe av det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274466-normalt-eller-er-jeg-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ingen sammenheng

Er du mann eller kvinne?

Uansett tror jeg doktorlek i barndommen er svært vanlig, og så lenge dere var nokså jevnaldrende og ikke opplevde ubehag av det som kjedde, er det vel helt ok?

Jeg tror ikke en slik opplevelse har påvirket din seksualtitet i dag i nevneverdig grad.

Og så kommer det jo an på hva du og samboeren definerer som sykelig opptatt av sex. Det er klart det kan bli sykelig, men det største prblemet er hvis man har veldig ulikt behov, og at den som har størst behov ikke kan tifredstille en del av dette "overskytende behovet" på egenhånd..

Er du mann eller kvinne?

Uansett tror jeg doktorlek i barndommen er svært vanlig, og så lenge dere var nokså jevnaldrende og ikke opplevde ubehag av det som kjedde, er det vel helt ok?

Jeg tror ikke en slik opplevelse har påvirket din seksualtitet i dag i nevneverdig grad.

Og så kommer det jo an på hva du og samboeren definerer som sykelig opptatt av sex. Det er klart det kan bli sykelig, men det største prblemet er hvis man har veldig ulikt behov, og at den som har størst behov ikke kan tifredstille en del av dette "overskytende behovet" på egenhånd..

Hei på deg!

Nei, dette er ikke noe unormalt. Unger leker med hverandre på mange måter. Din sexyst i dag har nok ingenting med dine opplevelser som barn. Prøv å finne en gyllen middelvei med din parntner, og går ikke det, kan jo partneren din tifredsstille deg uten at det gjengjeldes - iallfall av og til;-) Lykke til. Kos deg med sex!

Gjest ingen sammenheng

Hei på deg!

Nei, dette er ikke noe unormalt. Unger leker med hverandre på mange måter. Din sexyst i dag har nok ingenting med dine opplevelser som barn. Prøv å finne en gyllen middelvei med din parntner, og går ikke det, kan jo partneren din tifredsstille deg uten at det gjengjeldes - iallfall av og til;-) Lykke til. Kos deg med sex!

Dette var kanskje ikke til meg?

Gjest du er ikke alene =)

Hehe jeg håper da ikke at det er unormalt når man er så liten! Jeg husker en gang ei venninne feiret busdagen sin ( Vi var sikkert 6-7 år) Det endte opp som en orgie nesten! Bare jenter. Jeg dreiv med blyanter og andre ting støtt og stadig. Jeg er ganske sexfiksert nå og, så hvem vet ;) Bare vær fornøyd med det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...