Gå til innhold

Sønn 10, datter 8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min sønn var 12 og datteren 10 1/2 da jeg fikk en attpåklatt som det heter.

Det gikk kjempebra. Gutten på 12 var vel så ivrig som jenta, han drev med idrett og skulka aldri en trening, men når jeg lå på klinikken så MÅTTE han dit hver dag så ville ha fri. Han skulle sitte nærmest babyen husker jeg. Han ville stell da vi kom hjem og var ivrig etter å vise frem babyen til kompiser...Altså det gikk over all forventning og de har i alle år hatt kjempegod kontakt. Han har vært flink til å ta seg av lillesøster hele veien, det har søsteren også altså, men de er jo stort sett mere opptatt av babyer/barn jentene enn gutter. Dette går bra skal du se. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...