Gå til innhold

blødning, kan det være pga innvendig ul?

Anbefalte innlegg

Gjest uffamegda

Hei,

jeg er 9+1 og merket akkurat at jeg hadde blødd bittebitte litt. Har ikke hatt noe smerter. Hadde innvendig UL i forgårs, kanskje det kan ha blitt et lite sår el.l? Jeg hadde vel hatt litt vondt viss det var SA?

Har jo hørt at man skal oppsøke lege ved blødning. Men i dag er det jo fredag. Bør jeg ringe legevakta eller skal jeg stole på at det går bra?

Hadde også tenkt å fortelle noen venner nå i helgen, burde jeg vente å se an eller?

Hååååper noen tar seg tid til å svare, ble litt bekymret nå.

Fortsetter under...

Blødning er veeeldig vanlig i svangerskapet! Jeg har blødd en god del i begge mine, uten at noe var galt. Jordmor forklarte meg at gravide har noen lettblødende typer celler oppi der.. så det kan jo kanskje være pga UL, men farlig er det neppe :-)

Var det bare bittelitt er det nok heller ingen SA, da vil man vanligvis blø som en mens eller mer, og få magesmerter.

Hei,

Blødning er som sagt veldig vanlig i svangerskapet, det kan man ofte godt sammenligne til dette å blø neseblod. Men, det burde alltid sjekkes, så jeg synes du burde ta kontakt med legevakten ( siden det er helg ) for sikkerhetsskyld. Det er som oftest ingenting så lenge det er så lite, men jordmoren min sier at man skal alltid sjekke det.

Dette med å fortelle til noen venner ville jeg kanskje vente litt med, så lenge det ikke er virkelig greie og nærme folk som kan støtte deg både i det gode i det vonde. Har opplevd SA selv, ( ikke at jeg mener det kommer til å skje hos deg, men det skjer jo ofte), og det er greit å ha noen som vet og kan være der for deg når du trenger det. Men kanskje ikke alle , for det er ikke så bra heller.

Jeg krysser fingrene for at alt går bra , og lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...