nick Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Sitat; "Han slo meg med pistol i vodkarus" Gudbedre! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 He, he, he - hvordan i alle dager klarte pistolen å drikke seg full?!? 0 Siter
nick Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 He, he, he - hvordan i alle dager klarte pistolen å drikke seg full?!? Det lurte jeg også på. Seriøst, er det 12-åringer som skriver for VG nett? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Det lurte jeg også på. Seriøst, er det 12-åringer som skriver for VG nett? Det er nok ikke det. Det er dessverre en økende "trend" at journalister ikke kan norsk... 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Det lurte jeg også på. Seriøst, er det 12-åringer som skriver for VG nett? Mankan lure på en del norske oversettere også. Jeg tenkte jeg skulle lese en bok, men på den andre siden sto det "jeg gidde ham en..." Jeg har ikke kommet lenger... 0 Siter
nick Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 Mankan lure på en del norske oversettere også. Jeg tenkte jeg skulle lese en bok, men på den andre siden sto det "jeg gidde ham en..." Jeg har ikke kommet lenger... Det er lenge siden jeg gikk over til å lese bøker på originalspråket. Jeg har samme erfaring som deg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Det er lenge siden jeg gikk over til å lese bøker på originalspråket. Jeg har samme erfaring som deg. Ja, bøker er alltid best på orginalspråket! Godt å kunne flere språk Jeg synes det er så trist at det norske språket er i forfall. Og folk sier det er en naturlig utvikling...trist, trist, trist 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Det er lenge siden jeg gikk over til å lese bøker på originalspråket. Jeg har samme erfaring som deg. Jeg orker ikke lese dem på originalspråket, men dessverre har oversettere ødelagt mang en god leseopplevelse for meg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Mankan lure på en del norske oversettere også. Jeg tenkte jeg skulle lese en bok, men på den andre siden sto det "jeg gidde ham en..." Jeg har ikke kommet lenger... Huff, da hadde jeg sluttet å lese også - useriøst:-) Men så er jeg NØYE på bøker da, det er min store lidenskap - derav nicket;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Huff, da hadde jeg sluttet å lese også - useriøst:-) Men så er jeg NØYE på bøker da, det er min store lidenskap - derav nicket;-) *Hehe* Jeg gir nok boka en sjanse til, men blir det mange sånne språkblemmer så gidder jeg neppe lese den ferdig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.