Gjest hjelpda Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Heisann. Jeg har en "stygg" tunge, den er full av nå slags sår, den er ikke glatt som alle andre har, den er i "hakker" Jeg kunne godt ha sendt et bilde, mn vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Av og til når jeg spiser noe surt, får jeg vondt og ubehag. Jeg har hatt sånn tunge hele livet, eller så langt jeg kan huske det. Jeg torde aldri å spør noen om det, for jeg skjemmes veldig mye av det. Kan dere hjelpe meg? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Tunga er da ikke helt glatt?! Min er i alle fall ikke det, den har også hakk som du sier. ) 0 Siter
Gjest liljana Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Tunga er da ikke helt glatt?! Min er i alle fall ikke det, den har også hakk som du sier. ) Det er helt vanlig at tunga er ruglete å har furer.Min ser ut som et krater hvis jeg "bretter"den 0 Siter
vintermor Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jeg har det som deg og tror det kalles geografisk tunge. Se link: http://www.hudlegekontoret.no/kategorier/sykdommer/geografisk_tunge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.