Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er en gift par som har tatt en pause, div problems. Dette er med barn i bilde, og jeg for det veldig tungt, og ikke vet hva som vil skjær. alt er usikker for meg, jeg spør om us men for ikke svar. Jeg vil jobbe med forhold, men har fått bare negativ respons tilbake. Jeg er veldig glad i henne og er redd ho har miste alle følese for meg. Hva er beste mann kan gjøre? Jeg er litt redd for og miste ho helt.....Skal jeg bare la ting gå og se hva som vil skjær.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274602-samlivs-pause/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som har oppleved at etter en slik pause, ting har blitt bedre? Vi er venner, så kansje det er håpe. Etter 10 år sammen er ikke så lett og kaste bort.

Jeg har opplevd det. Selv om vi ikke regelrett tok en pause og flyttet fra hverandre. (Vi er/var begge mye borte på grunn av jobb.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274602-samlivs-pause/#findComment-2220448
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest En annen singel

Ikke lett når en ikke vil, mens den andre vil.

Viser ho at det er noe håp da? Har dere konkrete planer framover, eller har dere pause på ubestemt tid? Tror mange ber om en pause rett og slett for å komme ut av forholdet på en litt enklere måte. Ikke så mye styr.

Om det finnes konkrete planer, og at ho viser at ho er villig til å "ta opp kampen" etter en tid, så tror jeg det er håp. Har dere f.eks. prøvd med familieterapi? Er ho i det hele tatt villig til å prøve på noe slikt?

Har dere tatt en deling, eller har dere avtalt at dere faktisk bare har en pause for å se om det ordner seg?

Det her ble vel egentlig bare mange spørsmål i stedet for svar, men jeg tror at du kan lese mye ut av en situasjon om du bare ser etter tegnene. Og for all del, ikke bli en dott som nå gjør ALT for at ting skal ordne seg. Kvinnfolk liker ikke dotter.

Lykke til, og finn verdien i deg selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274602-samlivs-pause/#findComment-2221357
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ikke lett når en ikke vil, mens den andre vil.

Viser ho at det er noe håp da? Har dere konkrete planer framover, eller har dere pause på ubestemt tid? Tror mange ber om en pause rett og slett for å komme ut av forholdet på en litt enklere måte. Ikke så mye styr.

Om det finnes konkrete planer, og at ho viser at ho er villig til å "ta opp kampen" etter en tid, så tror jeg det er håp. Har dere f.eks. prøvd med familieterapi? Er ho i det hele tatt villig til å prøve på noe slikt?

Har dere tatt en deling, eller har dere avtalt at dere faktisk bare har en pause for å se om det ordner seg?

Det her ble vel egentlig bare mange spørsmål i stedet for svar, men jeg tror at du kan lese mye ut av en situasjon om du bare ser etter tegnene. Og for all del, ikke bli en dott som nå gjør ALT for at ting skal ordne seg. Kvinnfolk liker ikke dotter.

Lykke til, og finn verdien i deg selv.

Nå er jeg ikke sikkert om det er riktig og forsetter.

Hun gir noe håpe i men er ikke vilje til og se framover.

Det som er gjort er gjort, kan ikke gjøre nå med det.

Ho skulle tenkt litt mere som "hva" kan vi gjøre til

ting kunne bli bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274602-samlivs-pause/#findComment-2246187
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...