Gjest jaddddddddddddddddddddddda Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 jeg har hørt om to metoder for å behandle kviser, den ene heter iClear og er et slags lys som skal hjelpe mot kvisene. de bruker det på hud og hår-klinikken.(hudoghar.no) den andre metoden heter n-Lite, og er no lasergreier. den bruker de visstnok på elipseklinikken og laserklinikken. (elipseklinikken.no og laserklinikken.no) jeg spurte på elipseklinikken om de visste noe om iClear,men det hadde de visst aldri hørt om. er ikke det litt rart? har igrunn fått ganske dårlig inntrykk av elipseklinikken, ettersom jeg har hørt flere som er misfornøyd med behandlingen der. broren min prøvde laser mot kvisene uten at det hjalp en dritt, og i tillegg ville de selge han masse dyre hudpleieprodukter som skulle gjre at resultatet ble bedre. har også hørt om flere som har prøvd ultrashape, med liten/ingen minskning av fettet. men tilbake til topic,noen som har noen erfaringer å dele ang n-Lite/iClear? har dessuten fått med meg at prisene hos elipseklinikken og laserklinikken er totalt forskjellige. laserklinikken tar 400 kr pr behandling,mens elipseklinikken tok 2-3000 kr for to behandlinger av broren min. dette er da veldig rart hvis de bruker samme laseren? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274661-laserlysbehandling-av-kviser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.