Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har tidligere vært plaget med forstoppelse i perioder, men den siste tiden har det gått greit frem til siste uka. Fått mye smerter ved avf. og merket at jeg har fått klump el lignende ved endetarmsåpn. Jævli ekkelt, er ikke så sugen på å gå til legen med dette.. Er i midten av 20 åra så er vel ikke så normalt med slike problemer da heller.

Vil denne,tror det er en mariske, forsvinne av seg selv ved bruk av f.eks alcos anal? kvier meg litt til å ha sex med det her og..:/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274703-mariske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pontiac

Etter hva du forteller om mageproblemer så vil jeg tro at du har fått en hemoride.

Dette er en liten utposing av tarmen som kommer som følge av større trykk på tarmen, som ved forstoppelse.

Denne kan fylle seg med blod og være ganske vondt, det kan også gå hull på den slik at du kan blø når du har avføring.

Dette er et ganske vanlig problem, alder bør ikke ha noe å si her.

Du kan prøve midler for dette som kan kjøpes på apoteket.

Du kan måtte ta den vekk hos lege, men dette skal visst være ganske smertefullt. Dog er det nok ikke mindre smertefullt å gå med en irritert hemoride så er du veldig plaget så hadde jeg vurdert det etterhvert var jeg deg.

Men se førts om du er såpass heldig at du får bukt med problemet selv, forhør deg på apoteket etter hva som er best for dette pr. i dag.

Skjønner at du synes det kan være litt pinlig å ha sex med dette, selv om dette jo faktisk ikke er noe å skamme seg over, men nå er det jo ikke alltid vi har fullt tilsyn dit da for å si det sånn så i mellomtiden får du kanskje holde deg til stillinger hvor du holder partnerens hode i etasjen over :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274703-mariske/#findComment-2220991
Del på andre sider

Gjest offe

Etter hva du forteller om mageproblemer så vil jeg tro at du har fått en hemoride.

Dette er en liten utposing av tarmen som kommer som følge av større trykk på tarmen, som ved forstoppelse.

Denne kan fylle seg med blod og være ganske vondt, det kan også gå hull på den slik at du kan blø når du har avføring.

Dette er et ganske vanlig problem, alder bør ikke ha noe å si her.

Du kan prøve midler for dette som kan kjøpes på apoteket.

Du kan måtte ta den vekk hos lege, men dette skal visst være ganske smertefullt. Dog er det nok ikke mindre smertefullt å gå med en irritert hemoride så er du veldig plaget så hadde jeg vurdert det etterhvert var jeg deg.

Men se førts om du er såpass heldig at du får bukt med problemet selv, forhør deg på apoteket etter hva som er best for dette pr. i dag.

Skjønner at du synes det kan være litt pinlig å ha sex med dette, selv om dette jo faktisk ikke er noe å skamme seg over, men nå er det jo ikke alltid vi har fullt tilsyn dit da for å si det sånn så i mellomtiden får du kanskje holde deg til stillinger hvor du holder partnerens hode i etasjen over :)

Hei P. takk for svar:) Tror ikke jeg kommer til å spørre noen på apoteket, men kanskje jeg bare kjøper noe og prøver..

Er ikke så mye plaget, bare i perioder, 1-2 ganger i halvåret ca. Kanskje det kan være smart å bruke dulcolac eller noe når jeg merker det stopper opp.Er litt redd for å bruke for mye av det også, men hvor mye er for mye egentlig?bruker det jo ikke flere ganger i mnd f.eks..

Ang.sex tingen får jeg tenke ut noen smarte unnskyldninger da..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274703-mariske/#findComment-2221881
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...