Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei er ei jente på 29 år.Har vært mye plaget med ekstraslag.har tatt sånn holter måling,hvor jeg brukte den i en uke.ble registrert en del ekstraslag.

Går ikke på noe medisiner selv om jeg fikk tilbud om å få noe for det.Men i kveld fikk jeg noe som ikke var likt di ekstraslagene jeg har hatt tidligere...for tidligere har jeg hat ett hardt dunk som om det tar pause for så å slå hardt igjenn så kunne det gå noen min så skjedde det igjenn.Men i dag så kjentes det ut som ekstraslag på ekstraslag...kjentes ut som hjertet rullet.som om det hengte seg opp.dette varte bare i noen sek for så å bli normalt igjenn.syntes det var ekkelt for det har jeg ikke opplevd før ,ble en del skremt.

Så kan det ha vært ett lite flimmer?

hvordan kjenner man forskjell på ett flimmer å ekstraslag?

vet hva ekstaslag er da jeg har en del av dem,men di har ikke føltes sånn ut å så tett som om att hjertet hegnte seg opp eller føltes som det gikk i stå.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274749-hjertebank-eller-flimmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noe annet

Alle mennesker har ekstraslag, og det er ikke farlig. Det kan hende du har hatt flere ekstraslag på rad. Kutt ned på stress og koffein og prøv og roe det ned. Det kan være ubehagelig med disse slagene - men de er IKKE farlige!

Er det koffein i pepsi max og vanlig te?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...