Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nudist?

Da jeg var yngre så jeg på det å ha seksuelle fetisjer som i en eller annen forstand og en eller annen grad sykelig. Jeg så på alle former for seksualitet jeg mente var unormalt, slik som homofili og SM, og mente at det var noe kvalmt og ekkelt ved dette. Delvis på grunn av at i det ungdomsmiljøet jeg var i på den tiden bevisst brukte slike ”retninger” som en artig måte å ”kødde” med noen eller mobbe de.

Men etter hvert har jeg vokst inn i en stor fetisj jeg og… jeg har faktisk blitt en slags nudist… i vanlig bruk av ordet, så er jeg ikke det. Det er en vesensforskjell mellom den seksualiteten disse menneskene som samler seg på strender i hopetall, splitter nakne, og slik jeg er.

Jeg bare elsker å gå naken rundt i skogen… om solen skinner, så fryser man jo ikke, da kan jeg gå rundt en hel dag jeg, splitter naken… jeg har ikke noe lyst til å bli sett da, så jeg går bare der jeg vet det aldri er noen andre.

Jeg er ikke helt sikker på om det er noen egentlig fetisj da. For det er jo ikke en del av noen akt. Jeg bare går rundt og kikker på naturen, legger meg ned å kjenner lyngen mot min nakne kropp, hører på fuglene og andre dyr som sikkert leter etter mat…

Det er rett og slett terapi for meg… jeg blir så rolig og avslappet, og ikke minst fri… jeg mister alle mine bekymringer og alt mitt stress…

Handler om å føle seg som en del av naturen.

Men jeg syns nok også det er ganske sexy. Jeg har jo faktisk utrolig lyst til å treffe en kvinne som syns dette er like topp! Bare tanken gir meg frysninger… tenk så opphissende det vil være å se henne gå rundt naken i skogen, se hvordan kroppen beveger seg… og så legge seg ned i gresset eller lyngen og kose litt…

Jeg har imidlertid ikke fått med meg noen på dette da, for jeg er redd for å snakke om det til andre. Her på dette forumet er jeg jo anonym.

Men jeg er ingen nudist i den vanlige forstanden av det, for der er de jo så mange at fokuset bare blir på nakenheten… det er det jeg tror i alle fall… jeg tror ikke jeg kommer til å oppleve noen glede ved å prøve ut slike ting, det vil bare være flaut egentlig…

Nei, jeg er fornøyd slik jeg har det nå. Gleder meg enormt til det blir varmere og grønnere…

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274799-fetisj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du kan kalles nudist (eller naturist som det vel heter nå) eller ikke er vel ikke så viktig? Det er som Ms Sophie sier kun en fetisj hvis du tenner seksuelt på å gå naken rundt i skogen.

Om min kjære betrodde meg at han likte det, var det ikke akkurat det verste som kunne skje.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274799-fetisj/#findComment-2221769
Del på andre sider

For å avklare en ting først, homofili er ingen fetisj.

Nakenvandring i skogen, slik du illustrerer - er en fetisj hvis du blir seksuelt opphisset av det.

Ah, takk - jeg ville også kommentere det med at homofili ikke er en fetisj...(Ååå, jeg hater når jeg blir så pirkete:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274799-fetisj/#findComment-2221815
Del på andre sider

Gjest Nudist?

For å avklare en ting først, homofili er ingen fetisj.

Nakenvandring i skogen, slik du illustrerer - er en fetisj hvis du blir seksuelt opphisset av det.

Om du leser nøyere sier jeg aldri at homofili er en fetisj - jeg snakker om først om fetisjer, ja, men deretter snakker jeg om seksualitet jeg da så på som unormalt - og SÅ nevner jeg homofili :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274799-fetisj/#findComment-2221859
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...