Gå til innhold

Smerter i magen etter SA

Anbefalte innlegg

Gjest alleniceropptatt

Jeg hadde en SA forrige uke og utskrapning på torsdag men har enda stikkninger i magen. Jeg sliter når jeg skal på do på nr to for å si det slik, er vondt i magen når jeg presser. Er livredd de har "ødelagt" meg der inne, men er det noen som vet? Er det normalt å kjenne stikkninger på den måten etter en utskrapning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274836-smerter-i-magen-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, først av alt - så utrolig leit at det gikk slik. Jeg hadde dessverre også en sa for noen dager siden - og har det utrolig tøft. Nå slapp jeg utskraping, da kroppen ordner opp her - men jeg har det som deg likevel. Det er vondt å gå på do, og har generelt mye magesmerter...Fått masse smertestillende, og gynekologen sa at smertene kunne vare i noen uker...

Jeg håper du kommer deg sakte men sikkert...dette er hardt å takle, men vi kommer oss, ikke sant? God klem til deg

Gjest alleniceropptatt

Hei, først av alt - så utrolig leit at det gikk slik. Jeg hadde dessverre også en sa for noen dager siden - og har det utrolig tøft. Nå slapp jeg utskraping, da kroppen ordner opp her - men jeg har det som deg likevel. Det er vondt å gå på do, og har generelt mye magesmerter...Fått masse smertestillende, og gynekologen sa at smertene kunne vare i noen uker...

Jeg håper du kommer deg sakte men sikkert...dette er hardt å takle, men vi kommer oss, ikke sant? God klem til deg

Ja, det er ikke noe kjekt å miste nei :(

Jeg ble gravid med et uhell, men barnet ble høyt ønska me en gang vi fant ut vi var gravide. Så nå er jeg hvertfall klar til å prøve på ny, bare vente en mnd eller to...

I dag skal jeg opp til sykehuset for å sjekke at alt er iorden, jeg får ikke ro i kroppen før jeg vet at alt er ok.. '

Men jeg sender deg en trøstendes klem og håper det går bedre med deg, og at neste gang beholder vi begge ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...