gmarie Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 I lengre tid har jeg nå klødd og klødd, over hele kroppen. Jeg klør i skjedeåpningen, akkurat der jeg ble sydd etter fødsel for 14 mnd siden. Det spiller ingen rolle om jeg vasker meg bare med rent vann, med noen form for såpe, eller med Asan våtservietter som er for underlivet. I en lengre periode hadde jeg brun illeluktende utflod. Nå er den heldigvis borte. Jeg klør også på hele kroppen, inklusive ansiktet. Jeg har ingen flekker som indikerer at jeg har bitemerker fra insekter eller noen form for eksem. Det er altså ingenting som synes, annet enn at jeg blir rød etter at jeg har klødd meg. Nå de siste dagene har jeg merket at det kjennes ut som at huden er i ferd med å sprekke i armhulen, og i knehasene, men det ser ikke slik ut. Jeg har tørr hud, som jeg smører med JASON 84% aloe vera lotion etter at jeg har dusjet. Jeg har forsøkt å bytte skyllemiddel for klærne, men det hjelper ikke å bruke skyllemiddel anbefalt fra astma- og allergiforbundet. Jeg klør i hodebunnen, har forsøkt å skifte shampo, men det hjelper ikke. Hva kan all denne kløen skyldes? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274863-kl%C3%B8r-overalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.