Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 19 år og er selv plaget med at jeg er for lav. Jeg er 1.70 høy og skulle egentlig blitt en del høyere. Jeg har hatt astma, allergi og eksem siden fødsel og jeg har blitt fortalt at dette kan ha forsinket høydeveksten, ettersom jeg tar medisiner mot dette som bla inneholder antihistamin, kortison osv. Men er dette tilfelle? Og isåfall, er veksten kun forsinket eller blir jeg faktisk lavere enn jeg egentlig skulle ha blitt? Jeg har også trent med vekter i noen år (fra jeg var 13-17år). Og i den perioden trente jeg opptil 6 dager i uken i opptil 2 timer per dag. Kan det være at jeg har blitt "overtrent" og derfor har fått ubalanse i hormonene og derfor sluttet å vokse? Tror du at det er mulig at jeg kan få veksthormoner? Setter stor pris på svar! Mvh.gutt 19.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274874-veksthormoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...