Gjest Bare lurer litt, jeg :) Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei! Jeg er sykepleier på et sykehus der jeg ofte møter pasienter med ulik smitte. Eks TBC, MRSA, clostridium og diare av andre årsaker. Mange av pasientene trenger en del stell, så man er mye fysisk bort i dem. Er det noen som vet hvordan jeg skal forholde meg til denne pasientgruppen? Bør jeg holde meg helt borte fram dem eller enkelte?? Eller kan det ikke skade fosteret, og de vanlige forhåndsreglene med håndhygiene og beskyttelsesutstyr er gode nok? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274957-graviditet-og-jobbe-med-smittepasienter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintermor Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Dette må du snakke med en hygienesykepleier om der du jobber. Vil tro det finnes prosedyrer for sånt, du er jo ikke verken den første eller siste gravide på den arbeidsplassen vil jeg tro :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274957-graviditet-og-jobbe-med-smittepasienter/#findComment-2222865 Del på andre sider Flere delingsvalg…