Gå til innhold

FORFERDELIG HODEPINE 24 TIMER I DØGNET I 2 UKER!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vært plaget med vondt i hodet på samme sted (over øyet, tinning og i pannen) i 10 dager. Smertene er konstant. Jeg har vært hos legen som tror at det kanskje kan være bihulebetennelse, men jeg er jo ikke forkjølet og er ikke plaget med nesen! Jeg har kun vondt i hodet mitt! Derfor synes jeg det er rart at det skulle vært bihulebetennelse. Jeg har smerter 24 timer i døgnet og venter nå på en CT av bihulene. Det tar noen dager før jeg får tatt det, så jeg er redd for at noe kan skje meg i mellomtiden. Ingen smertestillende hjleper. Har fått voltarene, paragin forte, ibux, ibumentin og paracet. Abselutt ingen av disse hjelper meg. Dette er rart da ibux alltid hjlper meg ellers (mensen smerter osv).

Det presser over øyet og innover i hodet, pannen og litt ellers i ansiktet. Hva kan dette være? Jeg er altså BARE plaget med hodet. Er ikke forkjølet eller har tett nese. Synes dette er rart. Håper på svar.

Mvh Jeanette

Fortsetter under...

ruskesnusk

Fikk du ikke tilbud om piller som kan åpne bihulene heller?

Har du forsøkt "nesehorn"? Et slikt horn du får kjøpt på apoteket og som du bruker til å skylle ut nese/bihuler med. Det gjør underverker for tetthet både i bihuler og nese.

mariaflyfly

Jeg hadde noe lignende i fjor i en fryktelig stressa periode. Det varte i nesten en mnd før det ga seg. Eneste som lindra litt var en blanding av 600 mg Ibux og 1000mg Paracet, men kunne ikke spise det i hytt og pine heller.

Da jeg endelig fikk stressa ned litt og sov bedre, slapp det.

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...