Gjest TR STR Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har et ubehag nedentil som er litt vanskelig å plassere. Det kjennes som et lite 'trykk' (nærmest som en slags stølhet!) i underkant av pungen, side varierer. Ubehaget 'stråler' av og til bakover mot anus, av og til utover mot lyske. Har ingen kul i pungen såvidt jeg vet. Det kom helt plutselig etter hard fysisk trening (ingen ytre skade) og har vært kontinuerlig siste uken. Jeg har samtidig smerter ved avføring, antar det er små sprekker i endetarmen, hatt dette lenge, av og på. Normal avføring. Har også smerter lavt i ryggen, hatt også det lenge, det er påvist å være muskulært, behandles hos kiro. Dette til info siden det KAN være noen sammenhenger. Hva tror du ubehaget kan være ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274981-smerter-ubehag-i-pungen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.