Gjest ashhan Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 hei er en ung kvinne på 36.. som i sommer skal gifte meg for 2 gang.. for 4 år siden lot jeg meg sterilisere, men vi ønsker oss 1 baby sammen.. hvordan lar det seg gjøre?? jeg vet det går ann.. men hvordan går man frem.. mine barn begynner nå å bli voksne så det hadde vært koselig med en til... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Det er veldig vanskelig å omgjøre sterilisering av kvinner. Om det er mulig må du først kontakte fastlegen din for å få henvisning til gynekologisk avdeling på sykehuset. 0 Siter
Gjest Henne venninne Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg tror det er nesten umulig å omgjøre en sterilasjon. Ei venninne av meg ønsket å gjøre dette, og legen sa det var veldig liten sjanse for at hun kunne bli gravid igjen. De prøvde å reversere sterilisajonen, men hun ble ikke gravid. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg er så brutal at jeg synes helsevesenet ikke skal bruke tid og ressurser på å prøve å gjøre om steriliseringer. Man vet godt at dette er en endelig beslutning når man lar seg sterilisere. Hva med adopsjon? Og ja - jeg er sterilisert selv. 0 Siter
Gjest StineDY Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Du kan bli gravid med prøverør. Ved Omnia klinikken i Oslo krever de at dere har vært fast samboende i seks mnd, eller gift. Et forsøk kostet ca 30 000 sist jeg sjekket. Men det finnes også klinikker i Danmark. Og Volvat i Norge. Så det er håp:) 0 Siter
Gjest StineDY Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Glemte å si at de ikke lenger prøver å reversere en sterilisering, da prøverør gir bedre resultater. Kan hende du også kan få det via det offentlige f.eks ved Rikshospitalet eller tilsvarende. Snakk med fastlegen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.