Gå til innhold

Kan man bli gravid med spiral?

Anbefalte innlegg

Gjest lotta31

Heisann har to gutter på 4 og 5 og har hatt spiral siden siste fødsel, nå er jeg sikker på at jeg er gravid...er dette mulig? Siste mnd har jeg hatt småblødninger, men ellers ikke noe unormalt. Har gått opp i vekt og det sparker i magen og er virkelig redd for at jeg faktisk er gravid..men trodde ikke det var mulig med spiral... Burde jeg ta en test? håper på raskt svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274990-kan-man-bli-gravid-med-spiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jubalong70

Det er en liten sjans for å bli gravid med spiral. Det kan skje fordi spiralen kan falle ut, eller den kan være litt skjevt plassert.

Du bør ta en test snarest for å finne ut om du virkelig er gravid. I så fall bør du til ultralyd for å finne ut hvor spiralen er og få den fjernet. Den kan føre til abort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...