Gå til innhold

Allergi og sykemelding?

Anbefalte innlegg

Gjest terrierosa

Jeg har vært plaget med pollenallergi hele livet nærmest, men har absolutt ikke vokst det av meg. Nå er jeg skikkelig dårlig selv om jeg både har tatt sprøyte og tabletter. Skal kjøpe mer lomudal og innhalator i morgen også. Allikevel har jeg aldri vært borte fra jobben pga allergi. Føler at det ikke vil bli respektert som sykdom egentlig. Jeg sover dårlig om natten, nyser "hele" dagen, klør litt over hele kroppen og blør plutselig fra nesen i ny og ne. Ikke så trivelig på jobb dette. Er stort sett trøtt i kroppen og blir fort utmattet. Nå klør øynene slik at jeg ikke ser helt klart.... !

Beklager sytingen, men det er sikkert mange her som kjenner seg igjen :) Er det mange som sykmelder seg på det verste? Har nemlig tenkt på dette mer og mer for hvert år, spesielt nå fordi mai er så ille. Jeg er ikke like utslått hele sesongen selv om jeg er plaget. Jeg var hos legen forrige dagen men turte ikke ta det opp. For jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. Og om jeg bare bør holde ut eller om det er "greit" å sykmelde seg en hel måned....? Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275191-allergi-og-sykemelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...