Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tiden flyr når man er i godt selskap! ;o) Sannelig har vi ikke 2-årsdag i dag vi to. Synes ikke det er lenge siden vi satt i sofaen ute hos ham, snakket om hvor seriøst vi egentlig mente det med dette "uforpliktende forholdet" vi hadde blitt enige om å ha og så endte det med at ingen av oss hadde i tankene å møte andre alikevel så da ble vi enige om at vi like godt kunne kalle oss kjærester. :o)

Og siden har det bare gått en vei gitt... :o) Nå er han ikke hjemme denne helga, men vi får ta det igjen neste helg for da er han hjemme og vi har kjærestehelg hele helga til ende! Gleder meg så det sprenger i hele meg! :o))) Har hatt en koselig prat på mobilen i formiddag og det er så godt å høre stemmen hans...

Kos dere i vårværet alle sammen! Mange klemmer fra en lykkelig og fremdeles veldig forelsket Lillemus!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275201-2-%C3%A5rsdag-i-dag-gitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så koselig! Nyt dagene sammen (det vet jeg jo at dere gjør) og være gode med hverandre!

Det er så fint å lese om hva dere gjør for hverandre og hvordan dere gleder hverandre!

*Hehe* Hadde jeg vært en av dere hadde jeg sannsynligvis blitt spykvalm av meg... ;o)

Gjest prust

*Hehe* Hadde jeg vært en av dere hadde jeg sannsynligvis blitt spykvalm av meg... ;o)

Huff da - hvordan kan du si noe slikt? Klart vi ikke er lei av deg!!!!!!

SYnes det er noe av det beste med DOL, at her kan en komme med små og store ting, som en av ulike årsaker ikke alltid kan/vil dele med venner og familie. Da er det bedre å "plage" doler'ne med små og store sorger og gleder - ikke sant!

Hadde vært kjipt her uten deg, Lillemus!

Huff da - hvordan kan du si noe slikt? Klart vi ikke er lei av deg!!!!!!

SYnes det er noe av det beste med DOL, at her kan en komme med små og store ting, som en av ulike årsaker ikke alltid kan/vil dele med venner og familie. Da er det bedre å "plage" doler'ne med små og store sorger og gleder - ikke sant!

Hadde vært kjipt her uten deg, Lillemus!

*Hihi* Jeg fleipa litt da! ;o)

Det hadde vært kjipt her uten deg og, prust!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...