Gjest nick fraværende Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har en mann som flørter på jobben, og det er greit nok. Men, han har også begynt å flørte med flere via sms. Han sier det er helt uskyldig, men han "sitter" på mobilen. Den er helt stengt for meg,- jeg får ikke innpass på den. Han sier at jeg blir sjalu samme hvordan meldingene er, men jeg har sagt at vanlige vitsemld. og god helg mld. som avsluttes med klem er helt greit. Så, det er tydligvis noe mer i disse mld. siden jeg ikke får se dem. Noen dager får han mld. og svarer fra morgen til kveld (etter kl. 22). Nå har han også satt tlf. sin på lydløs, slik at jeg ikke skal høre når han får mld. Dette plager meg virkelig, og han blir bare sur og sint når jeg tar det opp. Er det bare meg det er noe galt med ( virker sånn, fra hans side ), eller ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275229-mobilfl%C3%B8rt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nei, det er ikke noe galt med deg. Utrolig mange, både kvinner og menn, ser ut til å mene at de kan flørte vilt med mobilen - men sånn er det bare ikke! Det ene ordet tar lett det andre og plutselig så har man gått for langt. Jeg hadde ikke godtatt at min kjære flørtet med andre på den måten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275229-mobilfl%C3%B8rt/#findComment-2224501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nick fraværende Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nei, det er ikke noe galt med deg. Utrolig mange, både kvinner og menn, ser ut til å mene at de kan flørte vilt med mobilen - men sånn er det bare ikke! Det ene ordet tar lett det andre og plutselig så har man gått for langt. Jeg hadde ikke godtatt at min kjære flørtet med andre på den måten. Takk for svar ! Jeg føler meg så dum,- det er jo ikke sikkert at det er noe mer enn helt uskyldig, men det kan jeg jo ikke vite når han ikke vil dele det med meg... Ergo tenker jeg masse på det og lager meg tanker om det,- har det ikke bra nå og han er sur og så sitter jeg her med dårlig samvittighet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275229-mobilfl%C3%B8rt/#findComment-2224509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Takk for svar ! Jeg føler meg så dum,- det er jo ikke sikkert at det er noe mer enn helt uskyldig, men det kan jeg jo ikke vite når han ikke vil dele det med meg... Ergo tenker jeg masse på det og lager meg tanker om det,- har det ikke bra nå og han er sur og så sitter jeg her med dårlig samvittighet... Jeg synes overhode ikke du skal føle deg dum - da eksen begynte sånn så hadde han sine grunner for det, for å si det sånn.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275229-mobilfl%C3%B8rt/#findComment-2224522 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fremtiden Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er ikke deg det er noe galt med her. La han aldri få deg til å begynne å tvile på det. Jeg har vært i lignende situasjon. Min manns SMS flørt med kollega var for vår del begynnelse på utroskap. Det har medført mange år med tung jobb for vår del, og desverre sliter jeg i perioder enda. Noen råd som har vært viktige for meg: 1. Vær tydelig og bestemt i kommunikasjon ang dette. Fortell han ha dette gjør med deg og hvilke konsekvenser dette kan ha for forholdet. Er han villig til å fortsette flørtingen ( selv om denne er uskyldig?) når han setter forholdet på spill.? Ville han syns det var greit om du dyrket et hemmelig SMS/flørteforhold med en av det annet kjønn ? Min mann brøt kontakten momentant; hadde han ikke gjort dette ville forholdet vært over i dag. 2. Plei deg selv. Dermed blir du sterkere både i diskusjoner med han og du får mere selvtillit og blir bedre rustet til å møte evt senere motgang. Jeg begynte å trene, pleide kontakt med veninner ( uten å utlevere han!- gla for det i dag), la om noe av stilen ( frisyre etc).Kort og greit satte av kvalitetstid til meg selv! Det ga meg mye. Det forvirret han tror jeg. Han så at jeg klarte meg godt og var ikke avhengig av han for å ha det bra. Han ble litt redd - så hva han sto i fare for å miste og måtte kjempe litt for meg/oss. Både du og jeg er ok som vi er men: "alltid snill og grei" kan fort bli oppfattet som "grå og kjedelig"- og det er vi ikke. Husk det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275229-mobilfl%C3%B8rt/#findComment-2224867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nick fraværende Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er ikke deg det er noe galt med her. La han aldri få deg til å begynne å tvile på det. Jeg har vært i lignende situasjon. Min manns SMS flørt med kollega var for vår del begynnelse på utroskap. Det har medført mange år med tung jobb for vår del, og desverre sliter jeg i perioder enda. Noen råd som har vært viktige for meg: 1. Vær tydelig og bestemt i kommunikasjon ang dette. Fortell han ha dette gjør med deg og hvilke konsekvenser dette kan ha for forholdet. Er han villig til å fortsette flørtingen ( selv om denne er uskyldig?) når han setter forholdet på spill.? Ville han syns det var greit om du dyrket et hemmelig SMS/flørteforhold med en av det annet kjønn ? Min mann brøt kontakten momentant; hadde han ikke gjort dette ville forholdet vært over i dag. 2. Plei deg selv. Dermed blir du sterkere både i diskusjoner med han og du får mere selvtillit og blir bedre rustet til å møte evt senere motgang. Jeg begynte å trene, pleide kontakt med veninner ( uten å utlevere han!- gla for det i dag), la om noe av stilen ( frisyre etc).Kort og greit satte av kvalitetstid til meg selv! Det ga meg mye. Det forvirret han tror jeg. Han så at jeg klarte meg godt og var ikke avhengig av han for å ha det bra. Han ble litt redd - så hva han sto i fare for å miste og måtte kjempe litt for meg/oss. Både du og jeg er ok som vi er men: "alltid snill og grei" kan fort bli oppfattet som "grå og kjedelig"- og det er vi ikke. Husk det. Hei, fremtiden. Tusen takk for kloke ord og råd. Det skal jeg ta med meg. Han er flink til å snakke for seg, og jeg blir ofte usikker og kommer til kort... Han er også litt ustabil i humør om dagen,- god, snill og kjærlig for så å være sur, irritabel og depper`s. Sier han er glad i meg, og at han vil få ekteskapet til å fungere videre. Han sier at de kvinnelige kollegene han småflørter (?) med er gift og at han ikke vil gjøre det med single, men gjør det saken mye bedre ? Og, hvis det er helt uskyldig,- hvorfor er han så gnien på å snakke om det og være åpen mot meg ? Han sier han skal gi dem beskjed om ikke å sende ham meldinger, men han sier det på en måte som legger "skylda" på meg. Ser for meg at han sier til de ; " Kona er helt teit og sjalu,- så dere får slutte å sende meg mld. sånn at ikke hun tilter enda mer...". Han sier at han synes det hadde vært helt greit om jeg også flørtet litt med andre menn,- så jeg får liksom ikke snøret i bånn... Utrolig irriterende, sårende og energi-tappende ! Vi har jo to flotte barn sammen, og jeg har ikke lyst til at de skal bli skilsmisse-barn. Han sier også spøkefullt at "du blir ikke kvitt meg", men jeg merker at jeg begynner å bli smålei hele greia... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275229-mobilfl%C3%B8rt/#findComment-2225116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4barns mor-77 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Takk for svar ! Jeg føler meg så dum,- det er jo ikke sikkert at det er noe mer enn helt uskyldig, men det kan jeg jo ikke vite når han ikke vil dele det med meg... Ergo tenker jeg masse på det og lager meg tanker om det,- har det ikke bra nå og han er sur og så sitter jeg her med dårlig samvittighet... Du har ingenting å dårlig samvittighet for ihvertfall. Kjenner meg _så_ godt igjen i det du skriver... Min samboer hadde noe lignende på gang for ett års tid siden... Både med damer han kjente fra tidligere, og sånne dyre "telesex-damer"... Jeg fikk tilfeldigvis besøk en dag jeg da, som fortalte meg litt av hvert... Verden er ikke stor gitt! Tok det opp med samboer, og han kunne bekrefte alt. Det var kun på tlf, og kun for spenningens skyld. Og som han så usedvanlig tåpelig klarte å få klemt ut av seg; "jeg synes nå sexlivet vårt har blitt bedre av dette jeg da"... Joda, han kom hjem fra jobb og ville ha sex ofte, men hvem hadde med vitende og vilje villet ha sex fordi mannen hadde hisset seg opp med andre? Sukk... Noe så dumt! Jeg tok meg noen dagers betenkningstid jeg. Hvor han i utgangspunktet trodde alt håp var ute for oss. Han gråt og var lei seg... Uten at jeg brydde meg noe om det! Jeg visste jo at han var _fæl_ til å ringe meg når han var på jobb før vi ble sammen og tidlig i forholdet. Men det gikk over. Og når jeg nevnte det, så var det fordi arbeidsmengden hadde endret seg bl.a. Tlf hang på ham til enhver tid når han var hjemme, sikkert livredd for at jeg skulle se på den. Men det slapp jeg jo... Vi er fortsatt samboere, han har oppført seg svært pent siden den gang, og dèt bør han jammen meg også. Oppdager jeg noe lignende igjen er det på hue og r... rett ut! Synes du skal spørre ham rett ut jeg, be om å få se utskrift på tlf.regning f.eks. Forlange svar. Dèt at han blir sur og sint når du spør, ville ikke akkurat beroliet meg ihvertfall! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275229-mobilfl%C3%B8rt/#findComment-2225851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nick fraværende Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Du har ingenting å dårlig samvittighet for ihvertfall. Kjenner meg _så_ godt igjen i det du skriver... Min samboer hadde noe lignende på gang for ett års tid siden... Både med damer han kjente fra tidligere, og sånne dyre "telesex-damer"... Jeg fikk tilfeldigvis besøk en dag jeg da, som fortalte meg litt av hvert... Verden er ikke stor gitt! Tok det opp med samboer, og han kunne bekrefte alt. Det var kun på tlf, og kun for spenningens skyld. Og som han så usedvanlig tåpelig klarte å få klemt ut av seg; "jeg synes nå sexlivet vårt har blitt bedre av dette jeg da"... Joda, han kom hjem fra jobb og ville ha sex ofte, men hvem hadde med vitende og vilje villet ha sex fordi mannen hadde hisset seg opp med andre? Sukk... Noe så dumt! Jeg tok meg noen dagers betenkningstid jeg. Hvor han i utgangspunktet trodde alt håp var ute for oss. Han gråt og var lei seg... Uten at jeg brydde meg noe om det! Jeg visste jo at han var _fæl_ til å ringe meg når han var på jobb før vi ble sammen og tidlig i forholdet. Men det gikk over. Og når jeg nevnte det, så var det fordi arbeidsmengden hadde endret seg bl.a. Tlf hang på ham til enhver tid når han var hjemme, sikkert livredd for at jeg skulle se på den. Men det slapp jeg jo... Vi er fortsatt samboere, han har oppført seg svært pent siden den gang, og dèt bør han jammen meg også. Oppdager jeg noe lignende igjen er det på hue og r... rett ut! Synes du skal spørre ham rett ut jeg, be om å få se utskrift på tlf.regning f.eks. Forlange svar. Dèt at han blir sur og sint når du spør, ville ikke akkurat beroliet meg ihvertfall! Hei, 4barns mor-77. Jeg har spurt ham rett ut om han har noe forhold på gang, og jeg har også sagt at dersom det er tilfelle el. blir tilfelle en gang så håper og forventer jeg at han viser meg såpass med respekt at han sier det til meg istedet for å holde meg for narr i min uvitenhet. Han sier at han ikke har noe forhold, at han ikke har noe interesse av å innlede noe forhold og at det bare er meg han vil ha. Han begrunner "egen /eie-trangen" til mobilen sin med at det er "det eneste private / bare hans greie" han har, og at det er en barriere for ham å forandre det. Mob. blir betalt av jobben hans, så vi får ikke noen regn. med oversikt hjem. Hadde jeg bedt om det, tror jeg "hundre og ett hadde vært ute"... Begynner å lure på om det er jeg som er umedgjørlig, men samtidig så irriterer og plager det meg at han er så jæ....sta og egen iforhold til å vise meg meldingene han har fått / sendt,- bare for å få det ut av verden. Det er jo det at han ikke vil vise meg noe så jeg blir beroliget som gjør at jeg ikke blir ferdig med det,- isdedet snur han det til den vinklingen at det er jeg som er umedgjørlig og lager det surt for ham... Arrgh !!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275229-mobilfl%C3%B8rt/#findComment-2225904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nei, det er IKKE deg det er noe galt med! Dette er utroskap, og du har helt klart grunn til å reagere! Dette er helt uakseptabel oppførsel fra ham! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275229-mobilfl%C3%B8rt/#findComment-2226043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fremtiden Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei, fremtiden. Tusen takk for kloke ord og råd. Det skal jeg ta med meg. Han er flink til å snakke for seg, og jeg blir ofte usikker og kommer til kort... Han er også litt ustabil i humør om dagen,- god, snill og kjærlig for så å være sur, irritabel og depper`s. Sier han er glad i meg, og at han vil få ekteskapet til å fungere videre. Han sier at de kvinnelige kollegene han småflørter (?) med er gift og at han ikke vil gjøre det med single, men gjør det saken mye bedre ? Og, hvis det er helt uskyldig,- hvorfor er han så gnien på å snakke om det og være åpen mot meg ? Han sier han skal gi dem beskjed om ikke å sende ham meldinger, men han sier det på en måte som legger "skylda" på meg. Ser for meg at han sier til de ; " Kona er helt teit og sjalu,- så dere får slutte å sende meg mld. sånn at ikke hun tilter enda mer...". Han sier at han synes det hadde vært helt greit om jeg også flørtet litt med andre menn,- så jeg får liksom ikke snøret i bånn... Utrolig irriterende, sårende og energi-tappende ! Vi har jo to flotte barn sammen, og jeg har ikke lyst til at de skal bli skilsmisse-barn. Han sier også spøkefullt at "du blir ikke kvitt meg", men jeg merker at jeg begynner å bli smålei hele greia... hei, beklager sen respons - men skriver likevel. Vær sterk nå , Det tar nok flere runder før du kommer til bunns i dette /han får øynene opp for hvor ødeleggende dette er for deg og deres forhold. Bagatelisering av flørten, varierende humør, "sitte på mobilen", - helt typisk i slike situasjoner. Det mest positive jeg ser er at han faktisk er åpen på at han flørter. Min mann beskrev sitt forhold til en kollega som et vennskap han hadde glemt å fortelle meg om....... og som etterhvert gikk for langt. Er det helt uskyldig er du åpen om det, det vet vi jo innerst inne alle. Du må sette hard mot hardt. Fortell ham hva du og hva du ikke finner deg i og hva konsekvensene blir om han velger det ene eller det andre. Han bør også vite at all lojalitet i denne situasjonen skal ligge hos deg og dere to. Hvorfor han ikke svarer/ønsker å motta meldinger behøver han/skal han ikke forklare ovenfor kollegaene sine 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275229-mobilfl%C3%B8rt/#findComment-2227451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4barns mor-77 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei, 4barns mor-77. Jeg har spurt ham rett ut om han har noe forhold på gang, og jeg har også sagt at dersom det er tilfelle el. blir tilfelle en gang så håper og forventer jeg at han viser meg såpass med respekt at han sier det til meg istedet for å holde meg for narr i min uvitenhet. Han sier at han ikke har noe forhold, at han ikke har noe interesse av å innlede noe forhold og at det bare er meg han vil ha. Han begrunner "egen /eie-trangen" til mobilen sin med at det er "det eneste private / bare hans greie" han har, og at det er en barriere for ham å forandre det. Mob. blir betalt av jobben hans, så vi får ikke noen regn. med oversikt hjem. Hadde jeg bedt om det, tror jeg "hundre og ett hadde vært ute"... Begynner å lure på om det er jeg som er umedgjørlig, men samtidig så irriterer og plager det meg at han er så jæ....sta og egen iforhold til å vise meg meldingene han har fått / sendt,- bare for å få det ut av verden. Det er jo det at han ikke vil vise meg noe så jeg blir beroliget som gjør at jeg ikke blir ferdig med det,- isdedet snur han det til den vinklingen at det er jeg som er umedgjørlig og lager det surt for ham... Arrgh !!! Min samboer har også tlf betalt av jobben, men det hjalp fint lite gitt... Det er bare å ringe ansvarlig på jobben og be dem ringe telefon selskapet og be om utskrift det... Også har dere jo internett tydeligvis... Gå inn på hans side og der får du se hva tlf blir brukt til... Ikke veldig spesifisert altså men... (hvor mye som blir trukket fra lønn i tlf vil jo også stå på lønnsslippen) Informer ham om dette, og spør om å få se... Kan jo hende ting har endret seg siden sist, er jo en stund siden du svarte ser jeg... Min samboer sa også noe sånt som at "mobilen var det eneste private han hadde", Håper det går bra med dere, og at ting har endret seg siden sist... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275229-mobilfl%C3%B8rt/#findComment-2229656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.