Gjest spurven7 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hva gir dere meg! Oppdaget at min mann var utro med en stripper fra Romania, som han møtte I oslo. Vårt ekteskap har vært helt ok, alle har jo småproblemer, men ting gikk stort sett greit. Han har også villet ha barn, og har prøvd å gjøre meg gravid mens han holdt på med med henne, bak min rygg i ca 3 mnd. Vi har vært sammen i nesten 10 år, og gift i 6. Nå skulle vi flytte inn i oppusset hus og greier. Han ble oppdaget via sms.Ville ha meg tilbake, gråt masse. Jeg sa jeg ikke ville. Han har heller ikke gjort noe for å prøve å ombestemme meg, ingenting. Han har tom. reist ned tilbake til Romania, til henne. Og i bilen hans lå det en lipgloss og kvittering fra smykkebutikk. Han nekter for alt, men dette er jo for dumt.Jeg har prøvd å få han til å forklare hvorfor, men han sier ingenting. Den ene dagen griner han masse, så reiser han ned dit og har seg med henne. Han klarer jo ikke være alene ett sek- Syns bare det er så trist at han ikke engang har prøvd å gjøre noe for å redde oss. Han sier bare at ja hva skal jeg gjøre du vil jo ikke ha meg tilbake likevel. Jeg mener nå det sier alt. Hadde det vært meg i hans sko hadde jeg satt verden på hodet, selv om sjansen hadde vært ørliten.. Hva er det med sånne kyniske løgnere? Hell i uhell ble jeg ikke gravid da vi prøvde, han har altså prøvd å gjøre meg gravid MENS han holdt på med henne. Det er null ansvar og respekt fra hans side. Føler meg totalt brukt og latterligjort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275299-r%C3%A5-utroskap-med-stripper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vil du ha ham tilbake, eller vil du ikke? Hvis du ikke vil ha han tilbake, så er det vel ikke noe vits i å ønske at han skal trygle deg og kjempe for deg? Da er det vel det enkleste å starte prosessen med seperasjon så saklig som mulig? Det virker som om du vil at han skal kjempe for å få deg tilbake, bare for at du skal kunne nyte å avvise ham. Glem hevngjerrigheten din, bare kast han ut og begynn å se fremover. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275299-r%C3%A5-utroskap-med-stripper/#findComment-2224963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisboa1 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vil du ha ham tilbake, eller vil du ikke? Hvis du ikke vil ha han tilbake, så er det vel ikke noe vits i å ønske at han skal trygle deg og kjempe for deg? Da er det vel det enkleste å starte prosessen med seperasjon så saklig som mulig? Det virker som om du vil at han skal kjempe for å få deg tilbake, bare for at du skal kunne nyte å avvise ham. Glem hevngjerrigheten din, bare kast han ut og begynn å se fremover. Nei vil ikke ha han tilbake I det hele tatt. Men syns bare det er så merkelig at han ikke engang prøvde…ja, har separert meg nå, og leter etter nytt sted å bo. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275299-r%C3%A5-utroskap-med-stripper/#findComment-2224968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nei vil ikke ha han tilbake I det hele tatt. Men syns bare det er så merkelig at han ikke engang prøvde…ja, har separert meg nå, og leter etter nytt sted å bo. Bra at du er i ferd med å komme deg videre :-) At han ikke prøvde å få deg tilbake, rimer dårlig med at han prøvde å gjøre deg gravid. For det at han ikke kjempet for deg, tyder på at han var på vei ut av forholdet uansett. Kan det være så banalt som at han ønsket seg barn for å reparere et haltende forhold? Det er mange som har gått i den fella. Dere hadde jammen flaks at du ikke ble gravid, slik at ikke et barn havnet midt opp i dette. Etter skilsmissen har du nå muligheten til å glemme han helt, og slippe å forholde deg til han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275299-r%C3%A5-utroskap-med-stripper/#findComment-2224986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisboa1 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Bra at du er i ferd med å komme deg videre :-) At han ikke prøvde å få deg tilbake, rimer dårlig med at han prøvde å gjøre deg gravid. For det at han ikke kjempet for deg, tyder på at han var på vei ut av forholdet uansett. Kan det være så banalt som at han ønsket seg barn for å reparere et haltende forhold? Det er mange som har gått i den fella. Dere hadde jammen flaks at du ikke ble gravid, slik at ikke et barn havnet midt opp i dette. Etter skilsmissen har du nå muligheten til å glemme han helt, og slippe å forholde deg til han. Hmm, ja kanskje det. Eller så tenkte han ikke I det hele tatt, og ser kun seg selv og sine behov. Er jo det som er ekstra tøft, at man ikke engang har blitt kjempet litt for engang. Så betydde nok ikke særlig mye for han i det store løp… 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275299-r%C3%A5-utroskap-med-stripper/#findComment-2224993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.