Gjest Elisabeth Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei Jeg har hatt tunge fysiske jobber endel år, det siste 2 åra har jeg vært plaget med kroniske smerter i nedre del av rygg, hofter og ned til under bena. Dette blir værre om vinteren. har scoliose. Jeg ba om å få tatt mr men det var for dyrt som legen sa. har nå tatt vanlig røntgen.svaret er aldersforandringer i nedre delen av ryggen.Markert venstrekonveks scoliose i lumbalavsnittet med toppunkt i L-2nivå. Det er 5 vanlig utseende lumbale virvelcorpora. skiven under 5 er lav. minimal spondylose i dette nivået. noe bueledsdegenerasjon caudalt. Normale IS-ledd. ingen sikker asymmetri i lumbosacralovergangen.Moderat degenerasjon i lumbosacralovergangen.Upåfallende bekkenskjelett og proximale femora. smertestillende sier legen. med hva annet kan jeg gjøre? Har slitasje i kneet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275321-scoliose-prolaps/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.