Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skal begynne.Skal prøve å befatte meg i korthet.

Hele denne uken har vært et stort svart hull som har slukt meg fullstendig.Alt står på hodet.MYe har skjedd.Rundt meg.

Det resulterte selvfølgelig at jeg begynte å gråte 16.mai.Dritafull.Og legge ut om..gud vet hva..Så 17 måttej eg jo bare si unnskyld til alle.

Så om kvelden 17. var alt så vondt at jeg tok 5 pinex...og 40 avføringstabl..(jeg vet de tvar tåpelig men...det går ikke an å forklare)

Hvertfall..igåe var jeg ganske passe slapp..men jeg følte meg ikke tom nok så jeg tok ca 36 nye avføringstabl.ble enda mer dårlig,og enda mer kvalm.Hadde egentlig ikke spist.Følte meg jævlig.jeg var kvalm og ville bare spy,frøs hele tiden.Så om kvelden fant jeg ut jeg skulle spise en skive.Noe som resulterte i 4 skiver.jeg gikk opp på badet for å spy(noe som ikke var noe problem i og med jeg var ubeskrivelig kvalm)Etterpå følte jeg meg bedre fordi jeg sikkert hadde litt mat igjen i magen.

Skulle til å legge meg ta plutselig en stemme sa at jeg måtte ta nye tabletter ellers kom jeg til å legge på meg flere kilo til idag.Motvillig tok jeg 36 nye tabl.

Det vil si at igår tok jeg ca rundt 100 avføringstabl.

Og idag er jeg skikkelig dårlig.

Klarer nesten ikke gå,ser dårlig,har dødsvondt i magen.

Jeg klarer ikke drikke noe særlig vann fordi da blir jeg bare kvalmere.Idagtidlig spydde jeg forresten opp 2-3 tabl og galle.

VÆr så snill,si at det går over.At jeg ikke må til lege eller noe.Mamma og pappa vet ingenting om tabl.Og jeg vil ikke si noe til de heller for da blir de rasende.

Vær så snill og svar...er ikke redd eller noe..vil bare vite...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27539-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Lost! Slik du beskriver ditt problem opplever jeg at du sliter på mange områder. Forøvrig ønsker vi ikke detaljerte beskrivelser om hvor mange avføringstbl., hvor mange brekninger osv., da vi ser det som negativt i forhold til andre brukere av forumet. Du ønsker ikke hjelp eller at dine foreldre skal få greie på hvordan du har det. Jeg tror nok likevel at du må prøve så godt du kan å jobbe med tanken om å søke hjelp eller i alle fall prøve å dele dine tanker og følelser med noen du stoler på; foreldre, søsken, tante, onkel, lærer, rådgiver, helsesøster på skolen og så kan de evt. hjelpe deg på veien videre, lykke til med å ikke streve alene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27539-hjelp/#findComment-112842
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...