Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 3 MA ca i uke 9 og det ble påvist mangel på protein c og s. Min forrige gyn. (som dessverre har flyttet) sa jeg skulle ringe å starte behandling med fragmin så snart jeg ble gravid. Jeg ringte sykehuset i går hvor en uhøflig gyn. flirte av meg og sa jeg kunne komme dit i uke 12. Jeg er redd dette er for sent ettersom jeg tidligere mistet i uke 8-9. Bør jeg kreve å få komme inn/få resept? En kollega har samme problem som meg og er nå gravid. Hun begynnte på fragmin allerede i uke 4. Hjeeelp!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275422-tidspunkt-for-fragmin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ringer du en gang til og ber om å få snakke med en annen. Hvis ikke det fører frem, så ringer du fastlegen og ber ham/henne ringe for deg.

Ikke finn deg i å bli avvist!

Ja det tror jeg nesten jeg må.. Det er bare synd at man ikke skal bli tatt på alvor av folk som jobber med dette til vanlig..

jubalong70

Ja det tror jeg nesten jeg må.. Det er bare synd at man ikke skal bli tatt på alvor av folk som jobber med dette til vanlig..

Helt enig. Jeg aner jo absolutt ingenting om Fragmin- behandling, men jeg synes i alle fall at du burde fått en veldig god forklaring på hvorfor han mente du ikke trengte det før. Særlig i og med at din gamle gynekolog mente du skulle begynne med det så fort som mulig.

Stå på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...