Gjest Nordlending82 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei Mette Er ei jente på 25 som fikk satt p-sprøyte for andre gang for 3 uker siden. Da jeg fikk den første sprøyten var alt perfekt. Ingen kvalme eller blødninger. Siden jeg fikk den andre sprøyten har jeg hadd langt flere problemer. Begynte å blø to dager før den aktuelle datoen da jeg skulle sette sprøyten. Da tenkte jeg selvfølgelig at det kom til å gå over. Men nå har jeg blødd i 3 uker i strekk. Noen ganger kraftig og andre ganger minimalt. Blodet har variert fra helt mørkt, brunt til rødt. Begynner å blø på morgenen og utover dagen, men avtar når kvelden kommer. Har også følt en kvalme på ettermiddagen. I tillegg føler jeg meg ekstra trøtt og slapp. Under samleie kommer det også blod, som ikke er særlig gunstig for verken meg eller min partner. Jeg vet at noen symtomer med sprøyten er små-blødninger. Men er det normalt å blø så lenge i strekk? Fargen? Brun og svart? Kvalme i forbindelse med blødningene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275484-p-spr%C3%B8yte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.