Gjest Anne Myhre Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Min mann fikk ikke tisset på 7-8 timer og fikk vannvittige smerter og krabbet til slutt rundt på gulvet og hver gang han prøvde å tisse fikk han vondt. Han er av den typen som helst ikke skal bry en lege og ville vente med å ringe legevakten, kanskje det går over sa han. Han forsatte å skrike og krabbe rundt på gulvet og da sa jeg stopp og ringte legevakten og der tappet de han for 2 l urin og satte inn et kateter og smerten forsvant da han ble tappet for urin. Legevakta skulle søke om time hos urinlog, men hvorfor tok ikke legevakta noen slagsprøver? De sa heller ikke hvor lenge han skulle gå med kateteret eller hva det kunne være som forårsaket denne urinforstoppelsen, men han hadde hatt litt vanskeligheter med trykket på urinstrålen. Kan noen sende meg et svar på dette og om en mulig årsak til dettefor vi sitter ikke inne med noen kunnskap om dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275530-tissing-kateter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.