Gå til innhold

Tissing / Kateter

Anbefalte innlegg

Gjest Anne Myhre

Min mann fikk ikke tisset på 7-8 timer og fikk vannvittige smerter og krabbet til slutt rundt på gulvet og hver gang han prøvde å tisse fikk han vondt. Han er av den typen som helst ikke skal bry en lege og ville vente med å ringe legevakten, kanskje det går over sa han. Han forsatte å skrike og krabbe rundt på gulvet og da sa jeg stopp og ringte legevakten og der tappet de han for 2 l urin og satte inn et kateter og smerten forsvant da han ble tappet for urin. Legevakta skulle søke om time hos urinlog, men hvorfor tok ikke legevakta noen slagsprøver? De sa heller ikke hvor lenge han skulle gå med kateteret eller hva det kunne være som forårsaket denne urinforstoppelsen, men han hadde hatt litt vanskeligheter med trykket på urinstrålen. Kan noen sende meg et svar på dette og om en mulig årsak til dettefor vi sitter ikke inne med noen kunnskap om dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275530-tissing-kateter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...