Gå til innhold

Smerter i mage/eggstokker/eggledere samt 'noe' på livmorshalsen..?!

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret/fortvilet

Hei! Hvor lang tid regner man som 'lang tid' i forholdet chlamydia-sterilitet? Min siste sexpartner var for tre måner siden. Før det var jeg frisk. Jeg var hos legen i dag som oppdaget 'noe' på livmorhalsen. Hun sa at det kunne være virus, Chlamydia eller celleforandring. Det svir noe i undelivet ved vannlating. Samtidig klør det. Jeg har noe økt utflod. Ikke dramatisk forandring. Ellers har jeg til tider svært vondt ut mot eggstokkene, men har fått dette undersøkt av spesialist som ikke kunne finne noe. Disse plagene minner om mensensmerter og de forsvinner ikke. (Hva er PMS-> hvordan arter det seg?) Menstruasjonen er reglemessig med to-tre dagers slingring i begge retninger. Dersom det er cellforandring, hva skjer da? Og er celleforandring det samme som kreft? Dersom det er virus, hva skjer da? Kan dette viruset i tilfelle overføres til mannen som igjen overfører det til sin neste partner?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...