Gjest Forvirret/fortvilet Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei! Hvor lang tid regner man som 'lang tid' i forholdet chlamydia-sterilitet? Min siste sexpartner var for tre måner siden. Før det var jeg frisk. Jeg var hos legen i dag som oppdaget 'noe' på livmorhalsen. Hun sa at det kunne være virus, Chlamydia eller celleforandring. Det svir noe i undelivet ved vannlating. Samtidig klør det. Jeg har noe økt utflod. Ikke dramatisk forandring. Ellers har jeg til tider svært vondt ut mot eggstokkene, men har fått dette undersøkt av spesialist som ikke kunne finne noe. Disse plagene minner om mensensmerter og de forsvinner ikke. (Hva er PMS-> hvordan arter det seg?) Menstruasjonen er reglemessig med to-tre dagers slingring i begge retninger. Dersom det er cellforandring, hva skjer da? Og er celleforandring det samme som kreft? Dersom det er virus, hva skjer da? Kan dette viruset i tilfelle overføres til mannen som igjen overfører det til sin neste partner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275531-smerter-i-mageeggstokkereggledere-samt-noe-p%C3%A5-livmorshalsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.