Gjest kkks Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei! Min alder er 25. Ved min forje mensen startet jeg å små blø (minimal blødning) 3-4 dager før mensen, når jeg da fikk mensen (store blødninger) fikk jeg kraftige smerter, feber og frøys mye. Det varte ca en dag, og mensen var videre som normal ca 6-7 dager. Nå er det nye mensen periode og jeg har småblød igjen i ca 6 dager, denne gangen har jeg i tillegg litt smerter i underlivet og "vanlig" mensen har enda ikke kommet. Vanligvis har jeg mensensmerter og blødninger 6-7 dager, men jeg har normal ikke hatt disse småblødningene før mensenen. Jeg har ikke gått på p-piller eller lignende de siste 2 årene, vært i fast forhold de siste 6 årene og tok en graviditetstest i dag, og den var negativ, så det kan ikke være graviditet. Hva er det som kan forårsake disse blødningene og smertene? På forhånd takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275538-sm%C3%A5-bl%C3%B8dninger-og-smerter-f%C3%B8r-mensen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.