Gjest Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei! Jeg er en kvinne på 46 år. Jeg har vært gift i 20 år, ble skillt for 5 år siden. Hadde et kjæresteforhold til en mann i fire år. Han døde sist sommer. Jeg trenger litt støtte i forhold til meg selv og i forhold til sex med menn. Da kjæresten min døde var jeg innstillt på å være alene. For noen måneder siden kom jeg, via en jobbsituasjon, i kontakt med en mann som ikke klarte å skjule hvor begeistret han ble og tente meg ordentlig. Vi har siden hatt sex, men har ingen kontakt nå. Denne tenningen tvang meg ut på "sjekkern" for å finne trøst. Så skjer det samme igjen. Problemet er at denne tenningen gir meg sånn sorg og tristhet når den ikke tilfredsstilles. Det er ikke vanskelig å oppnå sex, men det er helt umulig å få det inn i en form som kjærlighetsforhold. Jeg klarer ikke å koble hodet og hjertet fra sex og bare nyte øyeblikket. Menn møter meg med en underlig blanding av lyst, avstand og kontakt. Jeg har ikke rom i livet mitt til et forhold og vil så gjerne bli fri denne tristheten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275582-singeltilv%C3%A6relse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.