Gå til innhold

Singeltilværelse

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei! Jeg er en kvinne på 46 år. Jeg har vært gift i 20 år, ble skillt for 5 år siden. Hadde et kjæresteforhold til en mann i fire år. Han døde sist sommer. Jeg trenger litt støtte i forhold til meg selv og i forhold til sex med menn. Da kjæresten min døde var jeg innstillt på å være alene. For noen måneder siden kom jeg, via en jobbsituasjon, i kontakt med en mann som ikke klarte å skjule hvor begeistret han ble og tente meg ordentlig. Vi har siden hatt sex, men har ingen kontakt nå. Denne tenningen tvang meg ut på "sjekkern" for å finne trøst. Så skjer det samme igjen. Problemet er at denne tenningen gir meg sånn sorg og tristhet når den ikke tilfredsstilles. Det er ikke vanskelig å oppnå sex, men det er helt umulig å få det inn i en form som kjærlighetsforhold. Jeg klarer ikke å koble hodet og hjertet fra sex og bare nyte øyeblikket. Menn møter meg med en underlig blanding av lyst, avstand og kontakt. Jeg har ikke rom i livet mitt til et forhold og vil så gjerne bli fri denne tristheten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275582-singeltilv%C3%A6relse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...