Gjest trenger litt råd.. Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Jeg skal ta denne testen snart, og i den forbindelse har jeg lest litt på nettet om den. Ser at flere har blitt plaget med hodepine, og noen over lengre tid etterpå. Trenger noen gode råd i forkant for hvordan unngaå dette. Vet at man skal ligge en stund etterpå for å forhindre dette, men hvor lenge? Vil gjerne høre både positive og negative erfaringer. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har ikke tatt spinalpunksjon, men fått spinalbedøvelse. Jeg ble fortalt at jeg måtte ligge helt flatt i minst 6 timer etterpå. Jeg gjorde det, og ble ikke plaget med hodepine i etterkant. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har tatt det 4 ganger og har ikke fått noen nevneverdig hodepine etterpå. Man skal ligge flatt minst 30 minutter etter prøven, og så er det viktig å drikke masse. Cola, vann, hva som helst. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.