Gjest rorosdame Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei jeg er en trebarnsmor på 27 år. Har siden 18 års alderen hatt celleforandringer som har kommet og godt, men de siste to åra har jeg hatt CIN 3. Det merkelige var at jeg var gravid da jeg hadde CIN 3 sist og da de skulle ta ny celleprøve etter fødselen var celleprøvene fine. Nå har jeg imidlertid fått påvist CIN 3 igjen hvor det rett etter ble tatt biopsi. Men disse var fine. Derfor fikk jeg vente i tre måneder før jeg tok celleprøver på nytt og de viser fortsatt CIN 3( fikk svar forige uke). Nå vil min gynekolog at vi skal gjennomføre en konisering. Hvorfor var biopsien fin når jeg likevel har celleforandringer? Jeg er redd for kreft og tenker ofte tanken. Jeg tok en prøve i trondheim en såkaldt hpv test norchip og fikk påvist hpv 16. Men om jeg har dette viruset i kroppen og det koniseres, vil jeg ikke da få det igjen? Håper du kan hjelpe meg å avklare noe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275675-cin-3-og-redsel-for-kreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.