Gå til innhold

Kunstig befruktning - hvor og hvordan?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg venter nummer tre, og alle mine er laget ved assistert befruktning i Haugesund. Vil bare tipse deg om at det ligger mye info om behandling, behandlingssteder, erfaringer m.m. på nettstedet fub.no. Der står det også en del om TESA (uthenting av sæd).

Hilsen Demeter

Hei, jeg venter nummer tre, og alle mine er laget ved assistert befruktning i Haugesund. Vil bare tipse deg om at det ligger mye info om behandling, behandlingssteder, erfaringer m.m. på nettstedet fub.no. Der står det også en del om TESA (uthenting av sæd).

Hilsen Demeter

Har det noen betydning hvilken privat-klinikk man velger?

Hilsen Demeter

Takk for svaret. Var det lenge å vente?

Har det noen betydning hvilken privat-klinikk man velger?

Hei :-)

De to første mine er laget i det offentlige, i gamle dager da det var ventetid på mange måneder (nå er det visst ikke ventetid der). Den siste er påbegynt hos Klinikk Hausken.

Jeg valgte Haugesund fordi det er lett for meg å komme seg dit, dessuten går de for å være flinke. Jeg vet sant å si ikke om noen klinikker er bedre enn andre, tror jeg ville ha forhørt meg på forum. Andres erfaringer er greie å ha med seg.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...