Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man må være gift, eller ha vært samboere (med samme adresse i folkeregisteret) i minst to år.

Ok. Men hvis vi gifter oss nå - da trenger vi ikke ha bodd sammen i to år?

Blir dette virkelig sjekket? Eller holder det vi skriver det i erklæringen at vi bor sammen?

Gjest Humlan

Ok. Men hvis vi gifter oss nå - da trenger vi ikke ha bodd sammen i to år?

Blir dette virkelig sjekket? Eller holder det vi skriver det i erklæringen at vi bor sammen?

Et vennepar av meg bodde ikke sammen, men skrev det likevel. Og det ble sjekket.

Og jeg ser ikke vitsen med å lyve. Om det er så viktig for dere, får dere heller flytte sammen?

Et vennepar av meg bodde ikke sammen, men skrev det likevel. Og det ble sjekket.

Og jeg ser ikke vitsen med å lyve. Om det er så viktig for dere, får dere heller flytte sammen?

Selvsagt skal vi flyttte sammen. Men kjipt å måtte bo sammen i to år før vi kan søke prøverør. Vi er jo ikke så unge. Vi får heller gifte oss :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...