Gå til innhold

Sjansen for å bli gravid når...

Anbefalte innlegg

Gjest stor/liten sjanse

... en p-pille er glemt?

Går på p-piller, er nesten ferdig med brettet (siste pille i dag før en uke uten), glemte pilla fredag kveld, oppdaget det ikke før lørdag kveld. For at den skal virke helt sikkert burde den vært tatt innen lørdag klokka 11, jeg tok den altså lørdag klokka 23.

Hadde sex flere ganger de siste dagene, også lørdag morgen. Det har skjedd 3-4 ganger tidligere i mitt voksne liv, at jeg har glemt p-pilla, og jeg har ikke blitt gravid da. Har blitt fort gravid de gangene vi har prøvd.

Hvor stor er sjansen for at det har skjedd en eggløsning akkurat nå, altså igår? vet at det ikke er noen fasit på det altså, men lurer bare litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275795-sjansen-for-%C3%A5-bli-gravid-n%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tinkebøtta

Sjansen er nok veldig liten vil jeg tro (mikroskopisk?). Noe større om det er minipille du bruker. Mulig du kan rekke å ta en angrepille i det apoteket åpner i morgen tidlig. Tror fristen er 72 timer fra samleie.....Da burde su være 100% sikker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...