snart går jeg i frø Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har hatt vondt/ubehag nederst i magen/blæren i litt over en mnd. Det virker som om det sitter litt på høyre side - mot hoftekulen, men merkes tidvis i hele den nedre mageregionen. Var hos en lege som undersøkte en utskraping fra urinrøret i mikroskop uten å finne tegn til betennelse. Tok også en urinprøve som ikke ga utslag på Chlamydia. Har hatt usikker sex :-( . Den negative Chlamydiaprøven gjorde meg først i veldig godt humør, men ettersom ubehaget ikke har gitt seg er jeg fortsatt bekymret. Går relativt ofte på toalettet, men det kan like gjerne skyldes at jeg drikker mye vann for tiden - er nervøs og det hjelper tilsynelatendel. Har ikke svie eller utflod. Kan det være uretritt av noe slag?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275834-uretritt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.