Gå til innhold

Ka spiralen perforere livmoren?

Anbefalte innlegg

Gjest jhbfi24

Hei! Jeg er en kvinne på 30 år, 2 barn på 3 og 5 år. Jeg har en kobberspiral som jeg har hatt i 18 mnd. Fikk magesmerter i går, som sterke menstruasjonssmerter, har dem også idag.Er kun 11 dager siden jeg fikk mensen sist, og jeg har 32 dagers syklus. Jeg tenkte å sjekke om trådene i spiralen var på plass, lurte på om den kunne være på vei ut og da følte jeg jeg dro i tråden.Etterpå fikk jeg frisk underlivsblødning, ikke slimblandet som menstruasjonslødning, men friskt blod.Ikke veldig mye blod, men friskt blod over noen timer.Nå er jeg veldig redd for at jeg kan ha dratt spiralen ut av posisjon, eller at den kan ha skadet livmoren. Kan jeg ha gjort skade med dette? Skal garantert aldri prøve å sjekke om spiralen er på vei ut noen ganger mer. Jeg ønsker meg ett barn til, og er livredd for å ha ødelagt livmoren...Hva råder du meg til å gjøre i forhold tl dette?Legevakten sa jeg måtte til ultralyd, fikk ikke hjelp på legevakten med dette.Håper du kan svare meg raskt;-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275863-ka-spiralen-perforere-livmoren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...