Gå til innhold

legeerklæring

Anbefalte innlegg

Gjest tragedien

Er en jente på 20 som på grunn av psykiske problemer dette året har kommet opp i problemer rent akademisk. Jeg har enda ikke klart å dele dette med noen. Det som nå "tvinger" meg til å gjøre det er at jeg har visse skoleproblemer, og jeg må ha en legeerklæring tror jeg. Går på attføring pga en kronisk sykdom , de psykiske problemene har kommet i tillegg og jeg har altså klart å ødelegge helt for meg selv...

Kan en lege/psykolog bekrefte det jeg sier og bare stole på det jeg sier? Eller vil det være umulig siden jeg ikke har oppsøkt hjelp tidligere?

vennlig hilsen

fiasko

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27590-legeerkl%C3%A6ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har en kronisk sykdom, så har du vel kanskje også en fast lege som du forholder deg til? I såfall hadde jeg bestilt time og forklart vedkommende hvordan ting har rotet seg til for deg... Det er også viktig at at du tar kontakt med aetat og snakker om attføringsopplegget ditt - jo tidligere, jo bedre! Du er ikke den første som har fått problemer i begynnelsen av et utdanningsløp:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27590-legeerkl%C3%A6ring/#findComment-112284
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...