Gå til innhold

Å ha en elsker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Om du selv takler det, hvorfor ikke?

Selv har jeg også til tider forsøkt det, men har erfart (utfra noe begrenset erfaring) at enten blir jeg interessert i noe mer eller lei etter første gangen. Begge deler like dårlig utgangspunkt for et lengre uforpliktende forhold..

Gjest Elsker på si?

Om du selv takler det, hvorfor ikke?

Selv har jeg også til tider forsøkt det, men har erfart (utfra noe begrenset erfaring) at enten blir jeg interessert i noe mer eller lei etter første gangen. Begge deler like dårlig utgangspunkt for et lengre uforpliktende forhold..

Har tenkt den tanken selv. Men ettersom flere sier her at det har fungert, så er det kanskje greit å prøve:-)

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Elsker på si?

Jeg synes du skal slå til hvis du har lyst. Det er deilig med fysisk kontakt av den typen, og fint å ha noen å snakke med som man ikke har noen forpliktelser overfor.

Men hvorfor kaller du deg elsker på si når du er singel?

Blir kanskje feil signatur. Tenkte vel ikke så mye på det da jeg skrev det.

Elsker? hadde vært en bedre signatur:-)

Vil bare ikke ha en type jeg har forpliktelser overfor, og som skal presenteres for familie osv.

Som jeg skrev tidligere er bruddet med forrige partner relativt nytt. Bare 5 mnd. siden. Så jeg er ikke klar for å binde meg eller presentere en ny mann for barna mine. De skal skånes en stund til selv om de klarer den nye situasjonen bra.

Men litt fysis kontakt hadde vært strålende:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...