Gå til innhold

Sex, føler meg så utilstreklig

Anbefalte innlegg

Gjest utilstrekklig og anonym

Det er samme hver gang jeg å samboeren har sex at han ikke virker glad for det . det er ikke så ofte vi har oss sammen, men vi forsøker hvert fall en til to i uken.

han vil at vi både skal ha oftere og bedre sex, å det vil egentlig jeg også. Det sier jeg til han , men da får jeg bare høre at dt er fint om jeg viser det også.

er det så uvanlig med to ganger i uken?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275963-sex-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-utilstreklig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mann67

Det spørrse vel hva han mener med bedre.Tror du det er hvordan du har sex med han eller hvor ofte? Samboeren min og jeg har også den samtalen noen ganger for hun har lett for att det er mannen som gjør jobben og hun bare "lar meg få" sex.

Jeg synes det er feil å ha sex når hun er slik og orker heller ikke og ha det. Kunne du ikke spørre hva han savner?

Jeg tolket dt at du ikke viser det som at han savner og høre noe fra deg eller at du viser intresse.

Gjest utilstrekklig og anonym

Det spørrse vel hva han mener med bedre.Tror du det er hvordan du har sex med han eller hvor ofte? Samboeren min og jeg har også den samtalen noen ganger for hun har lett for att det er mannen som gjør jobben og hun bare "lar meg få" sex.

Jeg synes det er feil å ha sex når hun er slik og orker heller ikke og ha det. Kunne du ikke spørre hva han savner?

Jeg tolket dt at du ikke viser det som at han savner og høre noe fra deg eller at du viser intresse.

jeg mister lyst og får ikke til den samtalen når jeg veit han ikke er fornøydt, så det blir en ond sirkel. det kan sikkert være et irritasjonsmomment for han og.men er det vanlig og være så missnøydt med to ganger i uken? det er det jeg lurer på og som jeg synes er slitsomt

jeg mister lyst og får ikke til den samtalen når jeg veit han ikke er fornøydt, så det blir en ond sirkel. det kan sikkert være et irritasjonsmomment for han og.men er det vanlig og være så missnøydt med to ganger i uken? det er det jeg lurer på og som jeg synes er slitsomt

Nei, det er ikke vanlig å være misfornøyd med to ganger i uken!

Men det heller ikke uvanlig å ha sex to eller fler ganger i uken, hvis jeg får lov til å si det *o*.

Jeg tror mann67 er inne på noe vesentlig, at du tenker med deg selv hva han kan være misfornøyd med hvis det ikke er antallet.

Flørter du?

Er du aktiv når dere har sex, eller bare "lar du han få" som mann67 sier?

Sex er jo noe han vil dele med deg, er det ikke?

Og da blir det sikkert veldig frustrerende for han hvis han føler seg "alene" i akten, ikke sant? Hvis han gir uttrykk for det, er det kanskje ikke rart du føler deg utilstrekkelig.

Jeg opplever at du stiller spørsmålet feil vei altså.

Gjest mann67

Tenker at det kanskje er årsaken til at du føler deg utilstrekkelig. Han merker at du gjør det uten lyst og da blir han skuffet kanske?

Damer har til mange tider klaget at menn snur seg og sovner etter sex og det er det lunkneste jeg veit også. å ha sex sammen uten at dama viser at det var godt blir jeg også veldig trist av. Heldigvis er ikke samboeren så utilstrekkelig, for hun gir meg kjærteign og sier når hun synes det er godt.

Det er viktig for meg

Gjest gjør noe med det selv

Tenker at det kanskje er årsaken til at du føler deg utilstrekkelig. Han merker at du gjør det uten lyst og da blir han skuffet kanske?

Damer har til mange tider klaget at menn snur seg og sovner etter sex og det er det lunkneste jeg veit også. å ha sex sammen uten at dama viser at det var godt blir jeg også veldig trist av. Heldigvis er ikke samboeren så utilstrekkelig, for hun gir meg kjærteign og sier når hun synes det er godt.

Det er viktig for meg

Det er viktig for meg også å vite at jeg har vært tilfredssillende for han.

Det som er viktig er å snakke med hverandre. Jeg kan tenke meg at mannen min vil bli skuffet hvos jeg ikke viser han at jeg hadde en deilig stund.

Og jeg tror han ville tenkt jeg var misfornøyd dersom jeg sovnet uten å si noe positivt. Det har selvfølgelig hendt at jeg ikke har hatt den store opplevelsen, men da bruker det nok å være gjensidig.

Jeg kan ikke forstå at noen sier at de lar mannen få sex. Er de madrasser?

Annonse

Det er jo ikke antallet som er så viktig, hvis det ikke er altfor sjeldent da.

Så to ganger i uka er helt greit, men det er ikke sikkert at det er det han klager på, men heller kvaliteten på den sexen dere har.

Jeg ville heller ha hatt god sex en gang pr. uke enn flere dårlige pr. uke.

Fokuser heller på kvaliteten enn kvantiteten.

Du må snakke med han for å høre hva som er galt. Det er ikke nok å gi han sex, som det blir sagt her av mann67. Det er ikke nok å legge seg ned å la han få sitt, det er kjedelig så det holder. Det hadde jeg ikke giddet i lengden. Jeg vil ha ei jente som er aktiv, uten at det blir hesblesende da, og som viser at hun er kåt og viser lyst og er fornøyd.

Jeg vil ha og ikke minst gi kvalitetssex, det er viktig for meg. Selv om jeg er mer opptatt av å gi enn å få, så blir det kjedelig hvis det er lite respons hos den andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...