Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt menssmerter siden fredag for halvannen uke siden. Skulle hatt mensen sist onsdag, 9/5, men har ikke fått den ennå. 1 uke etter. Pleier alltid være på tiden. Er ikke sterke smerter som er hele tiden, men kommer og går noen ganger om dagen. Puppene er også veldig ømme, så alt tyder jo på at den skal komme. Har prøvd å bli gravid en stund,men kan ikke tro jeg er det så lenge jeg har menssmerter.Noen som vet....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275972-menssmerter-men-ingen-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gangene jeg har vært gravid, har skikkelige menssmerter, men ingen mens, vært et det første tegnet.

testen viste to streker....eg e heilt i sjokk...har liksom venta på d, men trodde kje eg va gravid nå, nå svirre tankane. eg så e livredd for å føde.....men det er vel de fleste...godt å ha god tid til å forberede seg på d...

Gjest Timiti

testen viste to streker....eg e heilt i sjokk...har liksom venta på d, men trodde kje eg va gravid nå, nå svirre tankane. eg så e livredd for å føde.....men det er vel de fleste...godt å ha god tid til å forberede seg på d...

Gartulerer! :-)

Og en fødsel kommer til å gå så fint, så. Du har jo, som du sier, 9 mnd. på å forberede deg. :)

Annonse

Gjest togli

Gratulerer!!! Jeg var nesten 99% sikker på at du var gravid utfra symptomene du beskrev;)

I løpet av de neste månedene kommer du mest sannsynlig til å bli mindre redd for å føde. På slutten går man oftest og bare venter på at det store skal skje. Det er kjempevondt å føde, men absolutt verdt det. Jeg hadde med glede gjort det igjen (tre fødsler bak meg) :-)

Takk:) klarer ikke å forstå det enda...

Du blir nok overbevist i løpet av månedene som kommer :-) Du har god tid.

Mensverken kommer til å forsvinne igjen etter hvert, men kan da bli avløst av andre symptomer. Men det kan godt hende du ikke vil få noe særlig med andre tegn på en stund, bortsett fra at mensen uteblir og at kanskje puppene fortsetter å være litt annerledes.

Lykke til!

Vil bare si at ni mnd ikke er lang tid! Plutselig er nurket der :-) Lykke til med graviditeten. Helt utrolig at du gikk i ei uke før du testa deg.

Grunnen til at jeg ikke testa før var at jeg hele tiden var sikker på at mensen skulle komme. Fordi det var akkurat likt sist måned, da tok jeg test, den var negativ, mensen kom dagen etter...Litt skuffa da, tenkte jeg ville bli det nå også...Men neida, nå er det bare masse tanker....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...