Gå til innhold

Kåt når man har mensen

Anbefalte innlegg

Gjest kvakketigakk

Jeg blir alltid ekstra kåt når jeg har mensen. I begynnelsen av perioden når jeg blør mest, har jeg en enorm lyst. Egentlig dumt det skal være sånn, for det jo nettopp da verken jeg eller partneren synes det er noe ok å ha sex.

Er det flere som blir sånn når de har mensen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275980-k%C3%A5t-n%C3%A5r-man-har-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kvakketigakk

Går du på p-piller? I så fall er grunnen at i mensuken har du din pillefrie uke (evt juksetabletter) så da fungerer din "egentlige" sexlyst, ikke den som blir dempet av pillene.

Nei, jeg tar ikke p-piller nå.Og når jeg tenker meg om, så har jeg mer sexlyst i disse periodene når jeg IKKE bruker p-piller. Så det er nok ingen sammenheng der for min del.

Annonse

Gjest Silver Fairy

Nei, jeg tar ikke p-piller nå.Og når jeg tenker meg om, så har jeg mer sexlyst i disse periodene når jeg IKKE bruker p-piller. Så det er nok ingen sammenheng der for min del.

Det var det jeg mente, at du får mer lyst når du IKKE går på pillen. Har også hørt at økende lyst ved menstruasjon kan komme av at man da ikke trenger å være så bekymret for å bli gravid og derfor kan slippe seg mere løs. Jeg har mest lyst når jeg har eggløsning, jeg.

jancka1365381087

Det er jeg også! kjenner meg godt igjen, og helt enig med deg at det da ikke er spesielt hyggelig å ha sex. Jeg er godt gift på det 9.året, har herlig sex også med mensen. Det vi gjorde var å gå til innkjøp av en klitorisstimulator.Dermed kan jeg oppnå tilfredsstillelse også da...og da stopper bare fantasien! lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...