Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest togli

Skjønner godt at du er glad:) Jeg har tre jenter, så jenter kan anbefales;)

Jentenavn som kunne vært aktuelle dersom vi skulle hatt flere barn, er: Amelia, Sofia/Sophia, Othilie, Evelina.

Andre fine jentenavn: Mathilde/Mathilda, Mie, Sanna.

Kommer litt an på hvilken type navn dere liker da....

Gjest mye hormoner

Skjønner godt at du er glad:) Jeg har tre jenter, så jenter kan anbefales;)

Jentenavn som kunne vært aktuelle dersom vi skulle hatt flere barn, er: Amelia, Sofia/Sophia, Othilie, Evelina.

Andre fine jentenavn: Mathilde/Mathilda, Mie, Sanna.

Kommer litt an på hvilken type navn dere liker da....

Det er ikke like koslig med jenter når de blir 15-16 år og i noen år framover. Da er det mye hormoner ute og går. Men, så klart forskjeller på jentene der også. Mulig guttene er litt slik når de kommer i den alderen også.

Det er ikke like koslig med jenter når de blir 15-16 år og i noen år framover. Da er det mye hormoner ute og går. Men, så klart forskjeller på jentene der også. Mulig guttene er litt slik når de kommer i den alderen også.

Hadde barna, uansett kjønn, kommet til verden som tenåringer og ikke som nusselige babyer, hadde befolkningssituasjonen vært helt annerledes i vår del av verden

tror

Annonse

Gjest togli

Hysj, sånt vil jeg ikke høre på ;-) Den tid, den sorg;)

Gjest mye hormoner

Hysj, sånt vil jeg ikke høre på ;-) Den tid, den sorg;)

Hehe.

Har ei som har blitt 17 nå, humøret er verre enn en berg og dalbane. Men hun vet å oppføre seg og slikt når hun er hos andre da, der er hun alltid søt og hyggelig. Så jeg får vel være glad hun tross alt tar det ut hjemme.

Men skal være greit når humøret blir litt mer stabilt igjen - om ikke altfor lang tid håper jeg.

Gjest togli

Hehe.

Har ei som har blitt 17 nå, humøret er verre enn en berg og dalbane. Men hun vet å oppføre seg og slikt når hun er hos andre da, der er hun alltid søt og hyggelig. Så jeg får vel være glad hun tross alt tar det ut hjemme.

Men skal være greit når humøret blir litt mer stabilt igjen - om ikke altfor lang tid håper jeg.

Foreldrene mine har tre døtre, så jeg kjenner igjen det der, ja;)

Forresten har eldstemann på snart 10 hatt pubertetsnykker lenge allerede. Fra sånn ca toårsalderen tror jeg ;-) Fortell meg ikke at det kommer til å bli verre ;-)

Gjest mye hormoner

Foreldrene mine har tre døtre, så jeg kjenner igjen det der, ja;)

Forresten har eldstemann på snart 10 hatt pubertetsnykker lenge allerede. Fra sånn ca toårsalderen tror jeg ;-) Fortell meg ikke at det kommer til å bli verre ;-)

Hun min var så rolig og grei å ha med å gjøre fram til hun var 14-15 år. Heller nærmre 15 tenker jeg.

Mulig hun har hatt mye å ta igjen for da?

Noen dager er hun så grei og omgjengelig, så *BRAKER* det løs. Svært ustabil i humøret sammen med oss. Men er visst ikke slik ute da.

Gjest Vekten87

Gratulerer med en jente. Hadde det kommet en jente her hadde hun fått navnet Lykke. Synes også navn som Tiril, Ina, og Sanna er flott. Lykke til med navnvalg.

masse fine navn dere kom med, jeg liker ada. sofie godt, men må få gubben me også:P blir en spennende tid :) god 17 mai!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...