Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87

som jeg tidligere har nevnt her, er ikke sexlivet på topp nå.. men i dag var likom dagen. fikk meld i dag at han gledet seg til i kveld og hadde lyst på meg.. men så kommer han hjem betaler regninger eter middag, går å handler, trykker på dataen - så går jeg i dusjen for å gjøre meg litt fresj og god og vi koser på sofaen og han begynner og plukke, men PLUTSELIG skal han i garasjen å fikse bilen!!! så han tok med seg en øl og gikk!!! HALLLLLLLO!!!! så nå sitter jeg her da, den ene dagen på evigheter jeg har hatt noe lyst, så bare går han! HVA ER DET MED DERE GUTTER???

jaja, får vente til han kommer opp igjen så får jeg prøve på nytt, viss jeg gidd :/ snufs

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276078-litt-irritert-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FreedomOfTheMind

Fytti helvete for en dust. Det var jævlig dårlig gjort og ødelegge en slik stemning. I en slik situasjon så trekker man seg ikke, såpass respekt må man ha for partneren sin.

Jeg hadde også blitt dritsur.

Hva om personen skjønte at han ikke kom til å få den opp da? Og fikk angst for at hun skulle merke det?

Hva om personen skjønte at han ikke kom til å få den opp da? Og fikk angst for at hun skulle merke det?

I et forhold bør man være så trygg på hverandre at det ikke er noe problem om den ikke vil opp en gang i mellom. Det er da mye bedre for begge parter å snakke om det der og da og kanskje bare fortsette å kose (man MÅ jo ikke nødvendigvis knulle!) enn at den ene parten bare reiser seg og går!?

Joda, jeg kan skjønne det, men som Lillemus sier så bør det være såpass åpenhet i et forhold at dette ikke burde være noe stort problem å snakke om.

En ting er å være i et forhold noe annet hadde det vært hvis det var første gangen de skulle hatt sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...