Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest minniepus

hm,har brukt eggløsningstester hver eneste dag siden jeg slutta med mens,og fikk positiv eggløsning på testen 6.mai,og da stod det på bruksanvisningen at el er forventet 1-2 dager etter positiv test,og om kvelden 16 mai fikk jeg blødning,sånn passe mengde med friskt blod,jeg lurer på hvordan jeg kunne få dette nå? blødde moderat i går,mindre idag.mens er vel 14 dager etter el,og det gikk jo bare ca 8 dager etter el før blødning kom,kan det være en evt tidlig abort?ved mens pleier jeg få mens smerter,men nå kjente jeg ingenting,ingen kvalme eller murring i magen,plutselig blødde jeg,er det noen som har vært borti festeblødning?er det kun å blø en dag da eller kan det være det jeg har?tør ikke håpe for mye,er takknemlig for alle svar,om noen vet noe på litt ihvertfall av det jeg lurer på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276147-skal-ikke-ha-mens-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

Har egentilg ikke noe fornuftig svar på det du spør om men det er jo normalt å blø litt i starten da vettu. Krysser fingrene for deg.

Her i gården ble det positiv graviditetstest mandag.

Gleden var stor helt fram til i dag:(

Våknet med store blødninger sitter hjemme og venter nå fordi vakthavende lege skal sende meg på ultralyd siden jeg har slike uutholdelige smerter nå.

Han mente det nok er en tidlig spontan abort.

Må vel bare vente å se.

Var å kjøpte inn Pergo kur nr 2 i dag.

Det er vel bare å prøve igjen !

Husk å ikke gi opp det skal ikke jeg/vi.

For da har vi på en måte tapt.

God helg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...