Gå til innhold

Varige skader av klamydia?

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg ble smittet av klamydia av min (langvarige) kjæreste uten at han sa noe til meg. Jeg fikk svie ved vannlating, litt lett feber og vondt nede i magen og gikk en uke med dette før han sa jeg burde teste meg for kjønnssykdom. Det gikk tilsammen ti dager før disse symptomene dukket opp til jeg fikk konstatert klamydia og fikk antibiotika(27.april 2007).Jeg fikk brev om dette 4 dager etter jeg testet meg, hos legen kunne de ikke se noe. En uke etter at jeg tok antibiotika fikk jeg veldig vondt i magen, men lengre oppe, som varte noen dager. Nå har jeg fremdeles vondt av og til nede i magen, og lurer på om det betyr at jeg har fått kroniske smerter? Jeg spurte legen jeg var til da jeg fikk antibiotika om det var stor sannsynlighet for at jeg kunne ha blitt steril, men han sa at det var det ikke siden jeg bare har vært smittet ca1/2-2 mndr. Men er det ikke heller det at symptomene ble så sterke (både feber, vondt i magen) som har noe å si, ikke varighet av smitten? Hvordan finner jeg ut om jeg har fått varige skader av dette? Og hva kan jeg gjøre med det? Hvis det er egglederbetennelse jeg har hatt, burde jeg hatt mer behandling enn de to antibiotika-tablettene? Skal tilbake til kontrolltest den 25.mai. Burde jeg dra før?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276190-varige-skader-av-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...