Gå til innhold

MOTSATT av impotens...... HJELP!!!!

Anbefalte innlegg

MannKnarvik

Hei.Kjekt at du tok deg tid til å lese dette. Jeg er en mann på 37 som DEFINITIVT IKKE har problemer med verken å få den opp eller at den holdder ut. TVERT I MOT. Mitt problem er at jeg går rundt og er konstant kåt og har en stiv som stål. Holder som oftest at jeg får en SMS av MIN KONE. Problemet er at jeg har bare en ØKENDE TENNING på henne etter 10 år sammen. Hun har ikke samme tenningen.Vi har prøvd forskjellige ting for å piffe opp hennes lyst.... Men forgjeves. Snakket om i en periode om å forsøke trekant-oss to og en jente til. Men når vi hadde funnet en som ville komme hjem til oss-ville hun ikke. Hun har sagt til meg: "FINN deg en elskerinne-som kan ta av litt på trykket ditt-men når EG vil-bør du IKKE svikte på NOEN måte. Og du må ha EN FAST jente". Men jeg føler det ikke er helt riktigt å finne en elskerinne............

HÅPER NOEN kan være så snille å sende meg et SERIØST svar på noe som kan hjelpe meg. SERIØSE med SERIØSE svar kan sende meg en mail-please...... Eller svare på dette innlegget.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276225-motsatt-av-impotens-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

MannKnarvik

tar deg desverre ikke seriøst...

Er 10000% SERIØST dette "problemet" mitt. Har lest om et tilsvarende her inne tidligere men fandt ikkeigjen artikkelen. Mener å huske at det finnes noe for dette.... 10000% SERIØST DETTE - GARANTERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir sur når folk ikke tar andre's "problemer" her inne. Sett mange andre som også har svart på innlegg som ikke tror på folk's "problemer" av så mange slag.

Hold Dere UNNA da - Dere som er så 100% FEILFRIE.

Gjest sjøstjerna

Er 10000% SERIØST dette "problemet" mitt. Har lest om et tilsvarende her inne tidligere men fandt ikkeigjen artikkelen. Mener å huske at det finnes noe for dette.... 10000% SERIØST DETTE - GARANTERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir sur når folk ikke tar andre's "problemer" her inne. Sett mange andre som også har svart på innlegg som ikke tror på folk's "problemer" av så mange slag.

Mange utropstegn, og store bokstaver etc... og måten du fremlegger dette...

Gidder ikke bruke mer tid på det her.

Gjest Vekten87

grunnen til at jeg ikke tok deg særlig seriøst var forsi du la ut opplysninger om deg selv. og det hadde ikkje jeg gjort viss jeg hadde et problem.. tenk om jeg hadde vært naboen din nå da..? hmmm

• 6 år senere...

Annonse

DRIKK dårlig og MYE !!!!!! fabrikkøl RED STRIPE / BUD / CORONA !!!!! / DOSXX) ,SPIS  hamburger (glem salaten, ta på mer!!! dressing), pizza, taco (igjen - ikke overdriv kaninforet) , vodka !!!!!! og cola (MYYYEEEEE COOOLAAA)   og amerikansk B-film (Skrekkelig viktig at det er B FILM) (Begynn med Vincent Price samlede verker) over lang tid retter nok på dette potensproblemet.
For forsterket effekt - byttut vann med Coca Cola i alle måltider!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: e05db...562

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...