Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er jeg en skrulling? Jeg har aldri lest om noen på min alder med så lite erfaring seksuelt. Jeg er 53 og har nesten ikke seksuell erfaring. Gift i 15 år, lite kjærlighet og neste ikke gode samleier. Min kone var delvis redd for samleie med meg pga en hjertefeil som jeg har. Selv om det var hun som ikke ville ha samleie, ble jeg sett på som en impotent tulling. Erfaringene fra ekteskapet ga meg et elendig selvbilde. Jeg bestemte meg etter skilsmisse for 11 år siden å ikke knytte meg til en ny kvinne.

Nå har jeg truffet en ny, vi er ikke sammen enda, men jeg er sikker på at det blir oss. (Hun er den triveligste jente jeg noengang har kjent.) Hvordan skal jeg finne tilbake selvrespekten og trygghet mht seksualitet? Tenker jeg feil om meg selv?

Fortsetter under...

Snakk gjerne med henne om det! At du har lite seksuell erfaring, men er åpen for å lære og prøve - det bør hun bli glad for å høre mener nå jeg. :o)

Forsikre henne også om at hjertefeilen din er helt uproblematisk i forhold til sex, for jeg antar den er det? Kan jeg spørre hva slags hjertefeil du har? Har selv en gutt med hjertefeil nemlig. :o)

Snakk gjerne med henne om det! At du har lite seksuell erfaring, men er åpen for å lære og prøve - det bør hun bli glad for å høre mener nå jeg. :o)

Forsikre henne også om at hjertefeilen din er helt uproblematisk i forhold til sex, for jeg antar den er det? Kan jeg spørre hva slags hjertefeil du har? Har selv en gutt med hjertefeil nemlig. :o)

Sinus defekt med pacemaker og er ikke til hinder ved samleie. Helt normal fysisk med pacemaker.

Sinus defekt betyr at forkamrene fungerer dårlig og derfor helt nødvendig med pacemaker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...