Gå til innhold

Sover 13 timer i strekk

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde Ja

Jeg er en sunn og frisk jente, lider ikke av noen spesielle sykdommer. Men jeg har et problem, det er at jeg sover døgnet rundt. Jeg sover så tungt at jeg ikke hører at ringerklokken ringe engang. Det spiller ingen rolle om jeg legger meg tidlig eller sent. I tilleg til dette blir jeg ofte svimmel, får duggete syn og det "svir" i nesen. Og føler meg nesten aldri våken. Det medfører at alt av skole, jobb går rett vest. Jeg trenger hjelp ..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276327-sover-13-timer-i-strekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg festet meg ved det du skriver om at det svir i nesen... i tillegg til søvnbehovet og at du er svimmel og aldri føler deg helt våken - minner meg om ME (det har jeg) =kronisk utmattelsessyndrom. Hvordan føles kroppen, influensasymptoner? Tung? Lite energi? Hodepine?

4barns mor-77

sjekket hos søvnspesialist e.l?er jo div sove-sykdommer som gjør at søvnbehovet øker...

Enig med hm_0 her... Kan høres ut som ME. Jeg er selv under utredning for det, og er langt ifra noe spesialist på området... Be fastlegen din om en utredning?

Samme greia her også... Alt som heter jobb, skole og privatliv går rett vest... Sover eller er for trett til å orke noe som helst... Alltid!

Gjest sjøstjerna

Enig med hm_0 her... Kan høres ut som ME. Jeg er selv under utredning for det, og er langt ifra noe spesialist på området... Be fastlegen din om en utredning?

Samme greia her også... Alt som heter jobb, skole og privatliv går rett vest... Sover eller er for trett til å orke noe som helst... Alltid!

Hva gjør du da? Hvordan går dette med fire barn?

*nysgjerrig på ME*

Hihi, det var jeg som gjettet på ME:-)

Annonse

4barns mor-77

Hva gjør du da? Hvordan går dette med fire barn?

*nysgjerrig på ME*

Det har jo gått tålelig greit dèt, men det er svært sjeldent at jeg orker å være med på noe veldig fysiske utskeielser. Men nå skal det sies, at et av barna er døde, så jeg har bare 3 i live altså. Og minsten bor hos pappa`n sin... Men det har vært hardt, og ikke minst veldig preget av dårlig samvittighet opp i gjennom årene. Om vi går en tur, så ender jeg på sofaen ei stund etterpå ol.

Men jeg er rimelig sikker på at jeg faktisk har verdens snilleste barn også. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...